Pranešimas spaudai

Dalintis

„Renault“: važiavimo jega, visiems užtikrinanti darnu mobilumą

„Renault“ bendrove užima novatorišką poziciją, siekdama visiems užtikrinti darnu mobilumą. Drauge bendrove siekia garantuoti, kad automobiliai ir toliau išliktu priemonemis, leidžiančiomis žmonijai daryti pažangą. „Renault“ bendroves prekinio ženklo šukis: „Išbandykite pasikeitimą“ (angl. Drive the Change), simbolizuoja nuolatini bendroves isipareigojimą mažinti ekologini automobiliu pedsaką viso ju naudojimo metu – nuo ju projektavimo bei gamybos iki pat naudojimo kelyje ir efektyvaus eksploatavimo pabaigos.

„Renault“ bendrove užima novatorišką poziciją, siekdama visiems užtikrinti darnu mobilumą. Drauge bendrove siekia garantuoti, kad automobiliai ir toliau išliktu priemonemis, leidžiančiomis žmonijai daryti pažangą. „Renault“ bendroves prekinio ženklo šukis: „Išbandykite pasikeitimą“ (angl. Drive the Change), simbolizuoja nuolatini bendroves isipareigojimą mažinti ekologini automobiliu pedsaką viso ju naudojimo metu – nuo ju projektavimo bei gamybos  iki pat naudojimo kelyje ir efektyvaus eksploatavimo pabaigos.

Aiškiai suvokdama globalaus atšilimo problemu svarbą, „Renault“ bendrove daugeli metu dirbo siekdama kontroliuoti savo automobiliu modeliu CO2 emisijas viso automobiliu naudojimo metu  ir taip sumažinti  automobiliu ekologini poveiki. Kaip rodo pasiteisinusi aplinkosaugą skatinanti „Renault eco2“ strategija, butina kuo didesniam vairuotoju skaičiui siulyti efektyviausias technologijas už jiems prieinamą kainą.

Del šiu nuolatiniu pastangu  „Renault“ bendrove šiandien išsiskiria kaip tikra lydere, siulanti visapusišką automobiliu – varomu ivairiu energijos šaltiniu pagalba, nuo benzino iki dyzelino bei nuo duju iki elektros – asortimentą. Automobiliai su kiekviena karta kuriami vis ekologiškesni ir taip Europoje jie tampa efektyviausiomis transporto priemonemis šioje srityje.

„Renault“ 2010 metu aplinkosaugos seminaras yra galimybe parodyti, kokią pažangą pavyko pasiekti vykdant „Renault eco2“ programą viso automobilio eksploatavimo laikotarpiu.

 

Dizainas. „Renault“ yra isipareigojusi tapti aukščiausią vietą tarp Europos automobiliu gamintoju užimančia bendrove, vertinant pagal CO2 emisijas. „Renault“ vykdo veiklą dviejose srityse:

          pristatant naujas, vidaus degimo varikliams ir iprastoms pavaru dežems skirtas technologijas;

          išskirtiniu isipareigojimu tobulinti elektros agregatus.

Pagal „Renault“ vertinimus, iki 2020-uju metu elektrines transporto priemones turetu sudaryti 10 procentu pasaulio rinkos. Aljansas investavo 4 milijonus euru i savo nulines emisijos programą ir su elektrinemis transporto priemonemis jau dabar dirba 2000 darbuotoju komanda (1000 iš „Renault“ ir 1000 iš „Nissan“ bendroves).

Išbandyti keliuose galima geriausius dabartinio „Renault“ siulomo automobiliu asortimento modelius. Šie automobiliu modeliai yra geriausi vertinant kuro sąnaudas/emisijas bei naujas technologijas ir prototipines elektrines transporto priemones („Renault Fluence Z.E.“ ir „Renault Kangoo Express Z.E.“).

Šiu automobiliu modeliu technologija labai panaši i tą, kuri naudojama gaminant naujus, dar kuriamus elektrinius automobilius. Visiems vartotojams prieinamu elektriniu transporto priemoniu pardavimas prasides 2011 metais.

 

Gamyba. „Renault“ gamyklos yra sertifikuotos kaip atitinkančios ISO 14 001 standartus. Taip pat nuolat ieškoma nauju budu, kaip užtikrinti didesni vandens ir energijos sąnaudu taupymą ir drauge sumažinti ju eikvojimą.

 

Naudojimas kelyje. „Renault“ ketina išleisti visapusišką ekologinio važiavimo apmokymu programą, skirtą automobiliu parku operatoriams ir taip pat paprastiems vairuotojams.

 

Eksploatavimo laikotarpio pabaiga. Vertinant perdirbto ir pakartotinai panaudoto plastiko, metalo kitu medžiagu lygi, „Renault“ tapo viena iš lyderiaujančiu bendroviu Prancuzijoje .

 

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.