Pranešimas spaudai
„Esame patenkinti esamais rezultatais. „Renault“ grupe didina savo pardavimus ir rinkos dali visose rinkose, kuriose veikia, bei visiems prekiniams ženklams – „Renault“, „Dacia“, „Renault Samsung Motors“. Gerus rezultatus galime leme atnaujintas automobiliu asortimentas bei tinkamai panaudota parama automobiliu rinkai skirtingose rinkose,“ – teigia „Renault“ grupes pardavimu vadovas Jerome Stoll.
Pasaulineje keleiviniu automobiliu rinkoje, kuri per pirmąji 2010 m. pusmeti augo 15,2 proc., „Renault“ grupe padidino savo rinkos dali 0,3 punkto iki 4,5 proc. Parduota 1 186 387 keleiviniu automobiliu, pardavimai augo 22,2 proc. Geriems 2010 m. pirmojo pusmečio rezultatams didelę itaką turejo sekmingi nauju modeliu pristatymai: „Megane“ kupe kabrioletas, „Fluence“, „Master“, „Dacia Duster“.
Europoje bendroje keleiviniu ir lengvuju komerciniu automobiliu rinkoje „Renault“ grupes rinkos dalis ugtelejo 1,8 punkto iki 10,8 proc., pardavimai augo 21,6 proc. Keleiviniu automobiliu rinkoje „Renault“ grupe savo rinkos dali padidino 1,8 punkto iki 10,2 proc., pardavimus – 21,7 proc. Vakaru Europoje „Renault“ užima antrą poziciją tarp automobiliu gamintoju, tam didžiausios itakos turejo sekmingi „Megane“ ir „Clio“ automobiliu pardavimai. „Dacia“ pardavimai Vakaru Europoje augo 27 proc. (116 096 automobiliai), rinkos dalis padidejo 0,3 punkto iki 1,6 proc.
7,7 proc. ugtelejusioje Europos lengvuju komerciniu automobiliu rinkoje „Renault“ grupes pardavimai padidejo 21 proc., o rinkos dalis išaugo 1,8 punkto iki 16,6 proc. Vakaru Europoje „Renault“ išlieka lyderiaujančia lengvuju komerciniu automobiliu gamintoja, turinčia 15,7 proc. rinkos dalies.
Europoje bendroje keleiviniu ir lengvuju komerciniu automobiliu rinkoje „Renault“ prekinio ženklo automobiliu rinkos dalis padidejo 1.4 punkto iki 9,2 proc. (765 683 automobiliu). „Dacia“ prekinio ženklo automobiliu pardavimai ir toliau sekmingai auga – pirmąji 2010 m. pusmeti jie padidejo 29,2 proc. (131 598 automobiliu).
Bendroje keleiviniu ir lengvuju komerciniu automobiliu Prancuzijos rinkoje „Renault“ grupes pardavimai augo 20 proc., Jungtineje Karalysteje – 107,3 proc., Italijoje – 53,6 proc., Ispanijoje, – 42,6 proc. , Belgijoje ir Liuksemburge – 33,2 proc., Nyderlanduose – 54,4 proc. Pardavimai krito Vokietijoje, tačiau tam itakos turejo pačios rinkos ženklus smukimas 31,9 proc.
Per pirmuosius šešis menesius Europoje buvo parduota 89 385 „Twingo“ modeliu (4 proc. augimas) ir tai leido užimti trečią poziciją šios kategorijos automobiliu segmente. „Clio“ antros ir trečios karto modeliu pardavimai išaugo 30 proc. (213 505 automobiliu) – tai taip pat trečia pozicija šios klases automobiliu segmente. „Megane“ šeimos automobiliai užima antrąją vietą pagal populiarumą savo segmente: ju pardavimai išaugo 41 proc. (256 146 automobiliu). „Sandero“ modelis užimą devintąją vietą tarp populiariausiu Europos automobiliu: pardavimai augo 45 proc. (86 176 vienetu). „Duster“ modelis, pristatytas tik kovo men., jau susilauke itin didelio susidomejimo ir iki birželio men. pabaigos jo jau buvo parduota 35,5 tukst.
„Renault“ grupes pardavimai bendroje keleiviniu ir lengvuju komerciniu automobiliu rinkoje už Europos ribu augo visose rinkose. Pietu Koreja toliau išlaike trečios didžiausios grupes rinkos pozicijas: „Renault“ grupe padidino pardavimus 58,8 proc. Daugiausia šioje šalyje parduota SM3 ir SM5 automobiliu. Rusijoje „Renault“ grupes rinkos dalis išaugo 0,6 punkto iki 5,4 proc. „Logan“ modelis yra populiariausias užsienio automobilis Rusijoje, o „Renault“ yra ketvirtas populiariausias automobiliu prekes ženklas. Krentančioje (-26,4 proc.) Rumunijos rinkoje „Renault“ grupe padidino savo rinkos dali 4,8 punkto iki 41,9 proc. – taip „Dacia“ išlaike populiariausio prekinio ženklo pozicijas. „Dacia“ modelis „Logan“ užima pirmą poziciją savo segmente, „Sandero“ – ketvirtą, „Duster“ – trečią. „Renault“ su „Thalia“ ir „Fluence“ modeliais yra trečias populiariausias prekinis ženklas Rumunijoje. Turkijoje grupes rinkos dalis keleiviniu bei lengvuju komerciniu auto rinkoje sudare 14.7 proc., keleiviniu automobiliu rinkoje „Renault“ prekes ženklo automobiliai išlaike lyderio pozicijas. Brazilijoje „Renault“ grupes rinkos dalis augo 0,7 punkto iki 4,3 proc. Šiaures Afrikos rinkoje grupe padidino pardavimus 14,2 proc., o rinkos dali – 6,1 punkto iki 31,1 proc. „Renault“ prekinis ženklas užima lyderio poziciją Alžyre ir Tunise, o „Dacia“ – Maroke.
„Renault“ grupe mano, kad ir šiais metais ir toliau bus matomi ženklus skirtumai tarp Europos ir kitu pasaulio rinku: Europoje rinkos dar turetu smukti, o už Europos ribu – augti. „Renault“ grupe numato toliau didinti savo rinkos dali visose rinkose. Europoje planuojama užimti trečiąją poziciją keleiviniu automobiliu rinkoje ir absoliučią pirmą vietą lengvuju komerciniu automobiliu rinkoje. Už Europos ribu „Renault“ grupe toliau ketina intensyviai auginti savo rinkos dalis ir plesti pardavimus.
* Preliminarus 2010 m. birželio men. duomenys.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.