Pranešimas spaudai

Dalintis

„RENAULT“ PRAMONINE STRATEGIJA SKATINS KONKURENCINGUMĄ IR AUGIMĄ

Igyvendindama naująji strategini planą, „Renault“ savo gamybinę bazę vystys dviem kryptimis: Vakaru Europoje bus koreguojami gamybiniai pajegumai, gerinamas veiklos efektyvumas bei daugiausia demesio skiriama aukštos pridetines vertes produktams: pirmiausia, europietiškoms vidurines ir aukštesnes klases transporto priemonems, lengviesiems komerciniams automobiliams, elektra varomoms transporto priemonems ir varikliams bei akumuliatoriams; visame pasaulyje bus plečiami gamybiniai pajegumai bei gerinamas veiklos efektyvumas, tokiu budu siekiant prisideti prie naujai atsirandančiu rinku augimo. Vietine gamyba yra butina norint buti konkurencingiems, siekiant patenkinti klientu poreikius ir parduoti transporto priemones už tinkamą kainą.
Igyvendindama naująji strategini planą, „Renault“ savo gamybinę bazę vystys dviem kryptimis: Vakaru Europoje bus koreguojami gamybiniai pajegumai, gerinamas veiklos efektyvumas bei daugiausia demesio skiriama aukštos pridetines vertes produktams: pirmiausia, europietiškoms vidurines ir aukštesnes klases transporto priemonems, lengviesiems komerciniams automobiliams, elektra varomoms transporto priemonems ir varikliams bei akumuliatoriams; visame pasaulyje bus plečiami gamybiniai pajegumai bei gerinamas veiklos efektyvumas, tokiu budu siekiant prisideti prie naujai atsirandančiu rinku augimo. Vietine gamyba yra butina norint buti konkurencingiems, siekiant patenkinti klientu poreikius ir parduoti transporto priemones už tinkamą kainą.

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.