Pranešimas spaudai

Dalintis

PRISTATYTAS STRATEGINIS „RENAULT“ PLANAS IKI 2016 M.

Strateginio plano „Renault 2016 – Drive the Change“ pagrindas – „Renault“ ambicija, mobilumą, išlaikanti ekologinę pusiausvyrą, padaryti prieinamą visiems. Ši šešeriu metu trukmes strategini planą planuojama peržvelgti jam ipusejus, 2013 m. Tai pades išsiaiškinti ilgalaikes strategines perspektyvas, užtikrinsiančias darbo tęstinumą ir leisiančias nusistatyti tikslius, konkrečiais skaičiais apibrežtus prioritetus ateinantiems trejiems metams. Strateginis planas „Renault 2016 – Drive the Change“ buvo sukurtas siekiant igyvendinti du tikslus: užtikrinti grupes augimą bei sekmingai generuoti grynuju pinigu srautus ilgalaikeje perspektyvoje.

Strateginio plano „Renault 2016 – Drive the Change“ pagrindas – „Renault“ ambicija, mobilumą, išlaikanti ekologinę pusiausvyrą, padaryti prieinamą visiems. Ši šešeriu metu trukmes strategini planą planuojama peržvelgti jam ipusejus, 2013 m. Tai pades išsiaiškinti ilgalaikes strategines perspektyvas, užtikrinsiančias darbo tęstinumą ir leisiančias nusistatyti tikslius, konkrečiais skaičiais apibrežtus prioritetus ateinantiems trejiems metams. Strateginis planas „Renault 2016 – Drive the Change“ buvo sukurtas siekiant igyvendinti du tikslus: užtikrinti grupes augimą bei sekmingai generuoti grynuju pinigu srautus ilgalaikeje perspektyvoje.

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.