Pranešimas spaudai
Strateginio plano „Renault 2016 – Drive the Change“ pagrindas – „Renault“ ambicija, mobilumą, išlaikanti ekologinę pusiausvyrą, padaryti prieinamą visiems. Ši šešeriu metu trukmes strategini planą planuojama peržvelgti jam ipusejus, 2013 m. Tai pades išsiaiškinti ilgalaikes strategines perspektyvas, užtikrinsiančias darbo tęstinumą ir leisiančias nusistatyti tikslius, konkrečiais skaičiais apibrežtus prioritetus ateinantiems trejiems metams. Strateginis planas „Renault 2016 – Drive the Change“ buvo sukurtas siekiant igyvendinti du tikslus: užtikrinti grupes augimą bei sekmingai generuoti grynuju pinigu srautus ilgalaikeje perspektyvoje.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.