Pranešimas spaudai

Dalintis

TARPTAUTINIS „RENAULT 4“ PAŠAUKIMAS

Pierre Dreyfus, vos tapęs „Renault“ valdybos prezidentu 1956 m. kovą, iš karto iškele naują tikslą: bendrove turi eksportuoti 50 proc. savo produkcijos. Netrukus buvo nuspręsta užkariauti užsienio rinkas naujausiu prekes ženklo modeliu „Dauphine“. Nepaisant nuviliančiu rezultatu Jungtinese Amerikos Valstijose, projektas buvo sekmingas. „Renault 4“ modelis, akivaizdžiai atspindejęs Pierre Dreyfus itaką, iš pat pradžiu buvo kuriamas tam, kad patenkintu tarptautines ambicijas, jam buvo lemta tapti „Renault“ ginklu, skirtu užkariauti rinkoms. Žinoma, visai tai buvo galima igyvendinti tik su viena sąlyga: pažangi šio modelio koncepcija turejo patikti rinkai. „Mes privalome pardavineti „Renault 4“ užsienyje; tai – vienas pagrindiniu šio modelio tikslu“, – paskelbe Pierre Dreyfus 1961 m. spali.
Pierre Dreyfus, vos tapęs „Renault“ valdybos prezidentu 1956 m. kovą, iš karto iškele naują tikslą: bendrove turi eksportuoti 50 proc. savo produkcijos. Netrukus buvo nuspręsta užkariauti užsienio rinkas naujausiu prekes ženklo modeliu „Dauphine“. Nepaisant nuviliančiu rezultatu Jungtinese Amerikos Valstijose, projektas buvo sekmingas. „Renault 4“ modelis, akivaizdžiai atspindejęs Pierre Dreyfus itaką, iš pat pradžiu buvo kuriamas tam, kad patenkintu tarptautines ambicijas, jam buvo lemta tapti „Renault“ ginklu, skirtu užkariauti rinkoms. Žinoma, visai tai buvo galima igyvendinti tik su viena sąlyga: pažangi šio modelio koncepcija turejo patikti rinkai. „Mes privalome pardavineti „Renault 4“ užsienyje; tai – vienas pagrindiniu šio modelio tikslu“, – paskelbe Pierre Dreyfus 1961 m. spali.

Galerija

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.