Pranešimas spaudai

Dalintis

„Renault 4“ gamyba visame pasaulyje

„Renault“ tarptautines strategijos pradininkas buvo „Renault 4“. Ar tai iš tiesu buvo „universalus automobilis“, apie kuri svajojo kiekvienas gamintojas? Greičiausiai atsakymas i ši klausimą butu teigiamas del šio modelio genuose užkoduoto ispudingo ivairiapusiškumo. Dar daugiau, del nedideles šio automobilio kainos, jis buvo prieinamas visoms klientu grupems. O nuimamas kebulas ir patvari platforma palengvino modelio transportavimą ir leido paprasčiau atlikti kebulo pakeitimus. Šios savybes padejo „Renault 4“ tapti intensyviausiai tarptautineje rinkoje platintu ir gausiausiai gamintu prancuzišku automobiliu (iš viso buvo pagaminta daugiau nei aštuoni milijonai šio modelio automobiliu).

„Renault“ tarptautines strategijos pradininkas buvo „Renault 4“. Ar tai iš tiesu buvo „universalus automobilis“, apie kuri svajojo kiekvienas gamintojas?
Greičiausiai atsakymas i ši klausimą butu teigiamas del šio modelio genuose užkoduoto ispudingo ivairiapusiškumo. Dar daugiau, del nedideles šio automobilio kainos, jis buvo prieinamas visoms klientu grupems. O nuimamas kebulas ir patvari platforma palengvino modelio transportavimą ir leido paprasčiau atlikti kebulo pakeitimus. Šios savybes padejo „Renault 4“ tapti intensyviausiai tarptautineje rinkoje platintu ir gausiausiai gamintu prancuzišku automobiliu (iš viso buvo pagaminta daugiau nei aštuoni milijonai šio modelio automobiliu).

Galerija

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.