Pranešimas spaudai
„Renault“ tarptautines strategijos pradininkas buvo „Renault 4“. Ar tai iš tiesu buvo „universalus automobilis“, apie kuri svajojo kiekvienas gamintojas?
Greičiausiai atsakymas i ši klausimą butu teigiamas del šio modelio genuose užkoduoto ispudingo ivairiapusiškumo. Dar daugiau, del nedideles šio automobilio kainos, jis buvo prieinamas visoms klientu grupems. O nuimamas kebulas ir patvari platforma palengvino modelio transportavimą ir leido paprasčiau atlikti kebulo pakeitimus. Šios savybes padejo „Renault 4“ tapti intensyviausiai tarptautineje rinkoje platintu ir gausiausiai gamintu prancuzišku automobiliu (iš viso buvo pagaminta daugiau nei aštuoni milijonai šio modelio automobiliu).
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.