Pranešimas spaudai
„Renault“, isitikinusi Rusijos rinkos potencialu, ją pasirinko vienu savo tarptautinio vystymosi prioritetu. Rezultatai – jau matomi.
? Turedamas 6 proc. rinkos dalies, „Renault“ buvo trečiasis prekes ženklas (po „Lada“ ir „Chevrolet“) rinkoje pagal 2011 m. pirmojo pusmečio pardavimo rezultatus.
? „Renault“, „Nissan“ ir „Lada“ prekes ženklu užimama 34,4 proc. rinkos dalis yra geras rezultatas siekiant 40 proc. tikslo, numatyto „Renault 2016 Drive the Change“ plane.
? „Renault-Nissan“ ir „AVTOVAZ“ aljanso bendri gamybiniai pajegumai – 1,1 milijono vienetu per 2011 m. Tikslas – padidinti gamybos apimtis iki 1,6 mln. vienetu per metus 2016 m., iskaitant ir „Izhavto“ gamyklos produkciją.
Rusija jau yra ketvirta didžiausia „Renault“ grupes rinka (2010 m. ji buvo devintoji).
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.