Pranešimas spaudai

Dalintis

„RENAULT“ RUSIJOJE: AIŠKI STRATEGIJA, IŠTEKLIAI, ATITINKANTYS TIKSLUS, IR JAU MATOMI REZULTATAI

„Renault“, isitikinusi Rusijos rinkos potencialu, ją pasirinko vienu savo tarptautinio vystymosi prioritetu. Rezultatai – jau matomi. ? Turedamas 6 proc. rinkos dalies, „Renault“ buvo trečiasis prekes ženklas (po „Lada“ ir „Chevrolet“) rinkoje pagal 2011 m. pirmojo pusmečio pardavimo rezultatus. ? „Renault“, „Nissan“ ir „Lada“ prekes ženklu užimama 34,4 proc. rinkos dalis yra geras rezultatas siekiant 40 proc. tikslo, numatyto „Renault 2016 Drive the Change“ plane. ? „Renault-Nissan“ ir „AVTOVAZ“ aljanso bendri gamybiniai pajegumai – 1,1 milijono vienetu per 2011 m. Tikslas – padidinti gamybos apimtis iki 1,6 mln. vienetu per metus 2016 m., iskaitant ir „Izhavto“ gamyklos produkciją. Rusija jau yra ketvirta didžiausia „Renault“ grupes rinka (2010 m. ji buvo devintoji).

„Renault“, isitikinusi Rusijos rinkos potencialu, ją pasirinko vienu savo tarptautinio vystymosi prioritetu. Rezultatai – jau matomi.

? Turedamas 6 proc. rinkos dalies, „Renault“ buvo trečiasis prekes ženklas (po „Lada“ ir „Chevrolet“) rinkoje pagal 2011 m. pirmojo pusmečio pardavimo rezultatus.
? „Renault“, „Nissan“ ir „Lada“ prekes ženklu užimama 34,4 proc. rinkos dalis yra geras rezultatas siekiant 40 proc. tikslo, numatyto „Renault 2016 Drive the Change“ plane.
? „Renault-Nissan“ ir „AVTOVAZ“ aljanso bendri gamybiniai pajegumai – 1,1 milijono vienetu per 2011 m. Tikslas – padidinti gamybos apimtis iki 1,6 mln. vienetu per metus 2016 m., iskaitant ir „Izhavto“ gamyklos produkciją.

Rusija jau yra ketvirta didžiausia „Renault“ grupes rinka (2010 m. ji buvo devintoji).

Galerija

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.