Pranešimas spaudai
Visa apimantis požiuris i optimalią vairuotojo ir keleiviu apsaugą
„Clio III“ buvo pirmasis savo klases automobilis, gavęs penkiu žvaigždučiu „EuroNCAP“ susidurimo testu ivertinimą, taigi naujasis „Clio“ turejo tobuleti toliau. Siekdama kurti efektyvesnius keleiviu saugumo sprendimus, „Renault“ atsižvelge i išsamias nelaimingu atsitikimu kelyje tyrimu išvadas bei tyre vairuotoju elgesi. Naujojo „Clio“ elektronines sistemos architektura buvo sukurta taip, kad nelaimes atveju naujos kartos saugumo technologijos sureaguotu dar greičiau ir užtikrintu dar efektyvesnę keleiviu apsaugą.
Suaugusiu keleiviu apsauga
Susidurimo kaktomuša atveju priekyje sedintis naujojo „Clio“ vairuotojas ir keleivis apsaugomi dviem itin efektyviomis oro pagalvemis bei saugos diržais su pirotechniniais itempikliais ir apkrovos ribotuvais su standartiniais 400 daN nustatymais.Kiekvienoje galines sedyniu eiles vietoje yra irengta sistema, susidurimo metu tvirtai laikanti keleivius savo vietose bei trys tritaškiai saugos diržai su apkrovos ribotuvu.
„Renault“ naujove – „Fix4sure“ technologija – per staigu susidurimą leidžia išvengti keleivio slydimo po saugos diržu. Naujojo „Clio“ keleiviai nuo to apsaugomi specialaus iškilimo kiekvienoje sedyneje bei žemai irengtu diržu tvirtinimo laikikliu deka.
Paprastai automobilio šonai yra kur kas mažiau apsaugoti nuo smugiu, taigi tokie susidurimai neretai baigiasi mirtinomis traumomis. Naujajame „Clio“ i tai buvo atkreiptas demesys ir kruopštaus darbo deka buvo pasiektas maksimalus aštuoniu tašku ivertinimas. Siekiant dvigubai sutrumpinti reakcijos laiką, naujajame „Clio“ buvo imontuoti du smugio jutikliai priekinese duryse ir ramsčiuose. Tikslus algoritmas priderina galvą ir krutines ląstą saugančias oro pagalves prie susidurimo stiprumo.
Šie rezultatai, kartu su galinio susidurimo ir atsitrenkimo i stulpą bandymais, padejo naujajam „Clio“ surinkti 32 taškus iš 36 galimu už suaugusiuju saugumą, o tai yra vieni iš geriausiu kada nors pasiektu rezultatu mažu automobiliu segmente.
Naujasis „Clio“ – pirmasis vaiku apsaugos irangoje
Naujojo „Clio“ reitingai vaiku apsaugos srityje buvo pripažinti vienais geriausiu B segmente – tai leme bendrasis automobilio išplanavimas ir galimybe irengti tritaški „Isofix“ vaikiškos kedutes montavimo mechanizmą priekineje ir galineje sedynese. „Clio“ ivertintas 43 taškais iš galimu 49.
Pesčiuju apsauga
Priekine naujojo „Clio“ dalis buvo sukurta siekiant maksimaliai sumažinti pesčiuju traumu tikimybę. Buferiai neturi aštriu kampu, o paprastai labai kieta apatine priekinio stiklo dalis buvo suprojektuota taip, kad sumažintu traumu tikimybę. Variklio dangtis pakeltas 20 mm, padidinant tarpą tarp jo ir viršutiniu variklio detaliu. Naujasis „Clio“ surinko 24 taškus iš 36 ir buvo pripažintas geriausiu automobiliu pesčiuju apsaugos atžvilgiu.
Saugumas genuose ir technine iranga
Naujasis „Clio“ standartiškai turi kruizo kontroles sistemą, greičio ribotuvą, garsini bei vaizdini priminimą prisisegti saugos diržus ir „ESC“. Už tai automobilis surinko maksimalius septynis taškus ir pasieke geriausią rezultatą segmente.
Pragmatiškas požiuris ir nuoširdus isipareigojimas
„Renault“ požiuris i saugumą yra grindžiamas detaliomis eismo ivykiu studijomis. Siekiant pasiulyti keliu realijas atitinkančius produktus, svarbios saugumo sistemos yra irengiamos jau pirmosiose komplektavimo stadijose. Pirmenybe teikiama nuolatiniam efektyviausiu technologiju tobulinimui tam, kad a) apskritai butu išvengta eismo ivykio, b) butu užtikrinta galimybe atlikti korekcijos veiksmą netiketose situacijose ir c) apsaugoti keleivius susidurimo metu. Visa apimantis „Renault“ požiuris i saugumą neapsiriboja vienu irenginiu ar technologija. Per daugeli metu „Renault“ tapo automobiliu saugumo pavyzdžiu ir tai atsispindi kompanijos modeliu ivertinimuose žiniasklaidoje.
Sumažejęs automobilio svoris net tik prisideda prie malonesniu vairavimo pojučiu, bet ir užtikrina didesni aktyvu (trumpesnio stabdymo kelio) ir pasyvu saugumą (mažesne inercija susidurimo metu). Naujojo „Clio“ svorio sumažejimas iki 100 kg ir šiam dizaino aspektui skirtas didelis demesys leido padidinti smugio energiją sugeriančios kebulo zonos efektyvumą, apsaugant saloną ir jame esančius keleivius.
Aktyviam saugumui svarbios važiuokles ypatybes derinamos su skaitmeniniu budu automatiškai prisitaikančiais važiavimo nustatymais. Tai leidžia staigiai ir preciziškai reaguoti i kritines situacijas. Standartines „ABS“ ir „ESC“ technologijos tapo dar efektyvesnes ir veikia neveluodamos bei užtikrina stabilumą kelyje. Avarinio stabdymo pagalbininkas yra integruotas i elektronini kontroles/hidraulini centrą.
Ergonomiškas dizainas užtikrina, kad vairuotojas visą demesi gali sutelkti i kelią. Siekiant didesnio komforto, visi valdymo itaisai yra aiškus ir suprantami. Naujasis „Clio“ taip pat turi vairavimą palengvinančius modernius prietaisus – pažangią navigacijos sistemą, garsu valdomas funkcijas (kai naudojama „R-Link“ multimedijos sistema), automatiškai isijungiančius priekinius žibintus ir priekinio stiklo valytuvus, galinio automobilio statymo jutiklius ir net kai kuriose versijose montuojamą atbulines eigos kamerą. Visose naujojo „Clio“ versijose idiegta galimybe prijungti mobiluji telefoną naudojant „Bluetooth®“ technologiją.
Penkias „EuroNCAP“ žvaigždutes gavę „Renault“ modeliai
„Laguna II“ Penkios žvaigždutes (2001 m.)
„Vel Satis“ Penkios žvaigždutes (2002 m.)
„Mégane II“ Penkios žvaigždutes (2002 m.)
„Espace IV“ Penkios žvaigždutes (2003 m.)
„Scénic II“ Pirmasis penkiu žvaigždučiu ivertinimas segmente (2003 m.)
„Modus“ Pirmasis penkiu žvaigždučiu ivertinimas klaseje (2004 m.)
„Mégane Coupé Cabriolet“ Penkios žvaigždutes (2004 m.)
„Clio III“ Penkios žvaigždutes (2005 m.)
„New Laguna“ Penkios žvaigždutes (2008 m.)
„Koleos“ Penkios žvaigždutes (2008 m.)
„New Mégane“ Penkios žvaigždutes (2008 m.), geriausias kada nors pasiektas rezultatas nepaisant segmento
„New Scénic“ Penkios žvaigždutes (bendras ivertinimas, 2009 m.)
„New Clio“ Penkios žvaigždutes (bendras ivertinimas, 2012 m.)
Kontaktai spaudai: „Renault“ spaudos atstovybe - +33.1.76.84.63.36
Puslapiai internete: www.media.renault.com - www.renault.com
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.