Pranešimas spaudai

Dalintis

Kenguros efektas vairuojant

Tarptautinis tyrimas patvirtino stacionariu greičio matavimo irenginiu naudą. Eismo ivykiu su kuno sužalojimais vidutiniškai sumažeja 20 proc.* tuose kelio ruožuose, kuriuose irengti greičio matavimo prietaisai. Atliekant tyrimą taip pat buvo nagrinejami šalutiniai greičio matavimo irenginiu padariniai ir „kenguros efektas”, kai pamatę greičio matuokli vairuotojai staigiai spaudžia stabdžio pedalą, o ji pravažiavę vel padidina greiti.
Tarptautinis tyrimas patvirtino stacionariu greičio matavimo irenginiu naudą. Eismo ivykiu su kuno sužalojimais vidutiniškai sumažeja 20 proc.* tuose kelio ruožuose, kuriuose irengti greičio matavimo prietaisai. Atliekant tyrimą taip pat buvo nagrinejami šalutiniai greičio matavimo irenginiu padariniai ir „kenguros efektas”, kai pamatę greičio matuokli vairuotojai staigiai spaudžia stabdžio pedalą, o ji pravažiavę vel padidina greiti.

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.