Pranešimas spaudai
Ryškios išvaizdos miesto visureigis – bet kokiai nuotaikai
Šiame kompaktiškame miesto visureigyje įkūnytas kitoniškas irnovatoriškas požiūris į segmentą bei patraukli jo išvaizda įprastinį mąstymątiesiog apverčia aukštyn kojom.
Atkaklų „Renault“ siekį užimti tvirtas pozicijas ir C segmento miestovisureigių rinkoje rodo dinamiškumu ir nuotykių ieškotojo dvasia trykštantisnaujojo „Renault Kadjar“ dizainas. „Flame Red“ spalva spindintis naujokassavyje tūnančia gundymo galia įpūtė naujų vėjų ir miesto visureigių rinkoje.
Grakščios, atletiškos „Kadjar“ linijos byloja apie naujovišką požiūrį įmiesto visureigių išvaizdą, o sportišką ir kruopščiai apgalvotą vidų dar labiaupabrėžia aukštos kokybės medžiagos bei apdaila.
Dėmesingumas „Kadjar“ elegancijai
Ryškų „Renault Kadjar“ savitumą dar labiau sustiprina naujasis „Renault“prekės ženklo žibintų išdėstymas, kuris pirmą kartą pritaikytas naujajame„Espace“. Iš priekiniuose žibintuose įtaisytų LED šviesos šaltinių C formasklindanti šviesa suteikia automobiliui išskirtinumo jausmą.
Išdailintas ir subalansuotas „Kadjar“ linijas visose versijose pabrėžiakėbulo spalvos šoninių veidrodėlių korpusai ir durų rankenėlės. O chromuotilangų ir dienos žibintų apvadai bei slenksčių apsaugos dar labiau sustiprina iššio atletiško miesto visureigio trykštantį išskirtinumą.
Išdailintas, sportiškas ir gražiai įrengtas vidus
„Kadjar“ salono kokybę liudija itin kruopšti jo apdaila. Tai –nepaprastai stilingas patogumo ir dailumo derinys.
Spalvų gama ir pasirinktos medžiagos išryškina modelio sportiškumą beitobulą vidaus apdailą. Minkštas palietus prietaisų skydelis rodo, kiek daugdėmesio inžinieriai skyrė kiekvienai „Kadjar“ apdailos detalei.
Sportišką vidaus apdailos stilių padeda kurti ir drąsaus bei išraiškingodizaino pavarų svirtis. Išmodeliuota sėdynės pagalvėlė ir vertikalios sėdynėsatlošo formos – dar vienas ženklas, pabrėžiantis sportišką vidaus stilių.Galvos atlošų šonus puošia grafinis piešinys, kuris sustiprina dinamiškumoįspūdį, o sėdynių pagalvėlių forma bei suformuotos šoninės atramos suteikia dardaugiau įmantrumo.
Praktiško dizaino „Kadjar“ universalumas puikiai atitinka šeimųporeikius, o pažangi interneto prieiga suteikia vairuotojams galimybęsuasmeninti aplinką. Dar vienas „Kadjar“ privalumas – tai gausybė tinkamųintuityvių technologijų, padedančių ir išlaikyti ryšį su pasauliu, ir ramiaivairuoti.
Saugiaipabėgti nuotykių keliais
Kurdami „Kadjar“, inžinieriai pasitelkė didžiulę „Renault“ patirtį saugossrityje. Be to, „Kadjar“ įrengtos ir pažangiausios pagalbos vairuojantpriemonės, pavyzdžiui, yra laisvų rankų parkavimo įranga, pagalbosstatant priekiu, atbulomis ir šonu sistema bei atbulinės eigos kamera, gerokai palengvinanti parkavimą mieste,pažangi avarinio stabdymo sistema, aklosios zonos signalo sistema, „HillStart Assist“ funkcija, elektroninė greičiopalaikymo sistema su greičio ribotuvu, kelio ženklų atpažinimo ir greičiokontrolės sistema, taip pat funkcija informuojanti apie nukrypimą nuo eismojuostos, kuri suveikia tada, kai vairuotojas netyčia kerta ištisinę arbrūkšninę eismo juostą ženklinančią liniją.
Esant prastoms sukibimo sąlygoms, keturi varantieji ratai puikiaisustiprina sukibimo jėgą. Priekiniais ratais varomose versijose įrengta„Extended Grip“ sistema, kuri, važiuojant blogomis sąlygomis, pagerinasukibimą.
„Kadjar“ yra nepaprastai manevringas: jo posūkio spindulys – 10,7 m.Didelė 190 mm prošvaisa ir atitinkamai 18 bei 25 laipsnių užvažiavimo irnuvažiavimo kampai garantuoja puikų manevringumą nepriklausomai nuo vietovėstipo.
„Kadjar“ interjero modulumas – intuityvus ir patogus naudoti. „EasyBreak“ sistema automatiškai sulanksto 60:40 proporcija sulankstomą galinęsėdynę. Priekinę keleivio sėdynę galima palenkti pirmyn ir suformuoti mažąstaliuką (ši funkcija valdoma po sėdyne esančia rankenėle). Ši ypatybė leidžiagabenti ir ilgesnį krovinį.
Didžiausia bagažinės talpa siekia 472 dm3. Yra ir dar vienas išmanussprendimas: bagažinę galima padalinti į du arba tris atskirus skyrius. Tai netik apsaugos daiktus, bet ir neleis važiuojant jiems išsimėtyti po visąbagažinę.
Viduje – įspūdingo erdvumo salonas. Atstumas iki vidinės stogo apdailosgale – 910 mm, o erdvės keleivių alkūnėms – 1456 mm. Tai – vieni geriausiųrodiklių šiame segmente.
O įvairiose salono vietose išdėstytų praktiškų dėtuvių bendra talpasiekia net 30 litrų.
Kokybiška, šiuolaikiška įranga, kurios komplekte – „R-Link 2“ sistema beinaujausios pagalbinės priemonės vairuotojui, užtikrins pažangiausią internetoprieigą ir leis be rūpesčių vairuoti.
Pabėgimui –efektyvūs varikliai ir keturi varantieji ratai
Naujasis „Kadjar“, kurį auto mėgėjai galės įsigyti arba su priekiniaisvarančiaisias ratais (4x2 versija), arba su visais varančiaisiais ratais (4x4versija), atvirai gundo pabėgti iš minios, o jo kompaktiški matmenys (ilgis –4,45 m, plotis – 1,84 m) garantuoja puikų manevringumą. 190 mm „Kadjar“prošvaisa iš karto signalizuoja, kad šis modelis gebės pravažiuoti irnepramintais takais.
„Kadjar“versijoje su priekiniais varančiaisiais ratais gali būti įdiegta ir „ExtendedGrip“ (geresnio sukibimo) sistema. Ši pažangitraukos kontrolės sistema užtikrina, kad nepaisant sudėtingų vairavimo sąlygų,pavyzdžiui, sniego, purvo ar smėlio, automobilio ratai patikimai sukibs sukeliu.
Šiame miesto visureigyje montuojami „Energy“ varikliai ne tik leidžiapajusti vairavimo malonumą, bet ir nesukti galvos dėl didelių degalų sąnaudų.
„Renault Kadjar“variklių gamoje - dviejų rūšių dyzeliniai varikliai
„Kadjar“ turi ne tik bendrą „Renault-Nissan“ CMF C/D platformą – jįkonstruodami ir gamindami inžinieriai pasitelkė didžiulę aljanso sukauptąkompetenciją automobilių gamybos srityje.
Populiariausias „Renault-Nissan“ aljanso „Energy“ dCi 110 variklis „Kadjar“paverčia automobiliu, kuris savo segmente pagal aplinkos taršos angliesdvideginiu rodiklį (99 g/km) ir bendrąsias NEDC ciklo degalų sąnaudas (3,8 litro/100km) yra pats pažangiausias.
Pirmą kartą „Energy“ dCi 110 varikliuose įrengti trintįmažinantys plieniniai stūmokliai. Esant mažesnei trinčiai, trimis procentaissumažėjo ir bendroji NEDC ciklo aplinkostarša anglies dvideginiu.
„Energy“ dCi110 variklis, kuris paprastai poruojamas su šešių greičių pavarų dėže, „Kadjar“gali būti poruojamas ir su šešių greičių automatine EDC transmisija.
„Energy dCi 130“ variklyje, kuris galibūti montuojamas tiek priekiniais, tiek ir keturiais ratais varomose „Kadjar“versijose, gausu technologijų, gimusių iš „Renault“ patirties „Formulės 1“trasose. Sumažinus šio dyzelinio variklio gabaritus, dabar jis išvystodidžiausią 96 kW (130 AG) galią ir paprastai poruojamas su šešių greičiųmechanine pavarų dėže. 320 Nm sukimo momentas, kurį galima pasiekti plačiameapsisukimų skaičiaus per minutę diapazone, ypač vertinamas ir priekiniųvarančiųjų ratų, ir keturių varančiųjų ratų versijose, nes nepriklausomai nuovariklio greičio, visada užtikrina greitą pajudėjimą iš vietos. Jis puikiaipritaikytas veikti tada, kai su keturiais ratais varoma versija tenka važiuotiprasto sukibimo sąlygomis.
Siekiant užtikrinti, kad būtų laikomasi „Euro 6b“ aplinkos taršosreikalavimų, šiuose varikliuose įrengta „NOx Trap“ sistema ir sveikatai žalingųdalelių filtras.
„Kadjar“ komplektuojamas ir su „Energy“ TCe 130 benzininiu varikliu,kuris poruojamas su šešių greičių mechanine pavarų dėže. Šiam 1,2 litrobenzininiam varikliui su turbokompresoriumi būdingos tokios pat bendrosiostechninės charakteristikos, kaip ir dviejų litrų atmosferiniam varikliui.Tiesioginio įpurškimo technologijos ir integruoto kolektoriaus dėka didelissukimo momentas pasiekiamas ir esant mažam apsisukimų per minutę skaičiui. Tiesioginioįpurškimo technologija pagerina kuro deginimą, todėl mažėja ir degalų sąnaudos,ir tarša CO2.
Be to,„Kadjar“ įrengta ir „Renault Driving eco“2, t. y. ekonomiškovairavimo funkcija, padedanti vairuotojui pasirinkti ekonomiškesnį ir aplinkaipalankesnį vairavimo stilių.
Kartu paėmus, visos minėtos ypatybės leido sumažinti taršą anglies dvideginiu4 g/km, o degalų sąnaudas – 0,62 litro/km (važiuojant 130 km/val. greičiu).
Efektyvūs varikliai, puikus veikimas, patrauklus dizainas bei kokybiškaįranga dar kartą patvirtina, kad naujasis „Kadjar“ turi visas stipriąsiassavybės, kurios bendrovei „Renault“ padės siekti ambicingų tikslų užkariaujantmiesto visureigių rinką.
Į prekybos salonus pirmieji „Kadjar“ atkeliaus šių metų birželį, o juosįsigyti galės Europos bei kai kurių Afrikos ir Viduržemio jūros regiono šaliųautomobilių mėgėjai.
Ženevos automobilių parodoslankytojai „Renault“ stende pamatys ir naująjį R 240 elektrinį variklį, kurisleido išplėsti „ZOE“ elektromobilių liniją; naująjį „Espace“, kuris netrukusirgi pasirodys rinkoje; bei naujausią „Renault Sport“ riboto skaičiaus laidosmodelį – „Clio R.S. 220 EDC Trophy“.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.