Pranešimas spaudai
1. 2016 M. PARYŽIAUS AUTOMOBILIŲ PARODOS NAUJIENOS
„Dacia“ atnaujino keturių svarbiausių markės modelių – „Logan“, „Logan MCV“, „Sandero“ ir „Sandero Stepway“ – dizainą. Siūloma plati variklio versijų gama (įskaitant naująjį „SCe 75“), kurią galima derinti su norima transmisija ir papildoma įranga. „Duster“ pirmą kartą pasiūlytas su dviejų sankabų automatine EDC transmisija, vairavimui suteikiančia dar daugiau malonumo.
1.1 Naujieji „Logan“, „Logan MCV“, „Sandero“ ir „Sandero Stepway“
„Dacia“ atnaujino savo svarbiausių modelių – „Logan“, „Logan MCV“, „Sandero“ ir „Sandero Stepway“ – išorės dizainą. Šie pakeitimai įkūnija naująjį, išraiškingesnį ir dar modernesnį „Dacia“ priekinių žibintų šviesų simbolį.
Išorės dizainas – dar modernesnis ir patrauklesnis
„Dacia“ dizainas keičiasi. Dabar jis papildytas nauju priekinių ir galinių žibintų šviesų simboliais, kurie išvaizdai suteikia dar daugiau dinamiškumo ir šiuolaikiškumo. Priekiniai LED dienos žibintai suformuoja keturių sujungtų stačiakampių siluetą. Galinių žibintų šviesos simbolis taip pat sudaro keturių švytinčių kvadratų atvaizdą.
Naujieji „Logan“, „Logan MCV“ ir „Sandero“ dalijasi nauju, modernesnio dizaino priekiniu buferiu ir dekoratyvines radiatoriaus groteles puošiančia chromo apdaila.
Šie dizaino pakeitimai itin gerai pastebimi naujajame „Sandero Stepway“, kurio priekinės dalies bruožai primena „Duster“.
Galinėje automobilio dalyje į akis krinta chromuotas išmetimo vamzdžio antgalis, suteikiantis nuotykiams pasiruošusio automobilio įspūdį.
Ir pagaliau – buvo atnaujinti visos gamos ratlankiai ir dekoratyviniai ratų gaubtai (priklausomai nuo modelių ir versijų).
Statusą pabrėžiantis salonas
Naujųjų modelių salonai taip pat buvo atnaujinti, įskaitant labiau elegantišką ir šiuolaikišką, matinio chromo apdailą, panaudotą apdailos juostelėms ir ventiliacijos angoms bei centrinio salono skydui papuošti. Naujo, keturių stipinų vairo rato centre yra garso signalo mygtukas ir „Dacia“ logotipas. Aukšto lygio versijose vairo ratas yra su išskirtine „Soft Feel“ apdaila, kuri yra ilgaamžė ir maloni liesti.
Naujojo „Sandero Stepway“ salono slenksčiai dabar papuošti chromo juostomis. Visi gamos modeliai dabar su naujomis salono apdailos medžiagomis.
Dar geriau įrengti, bet vis dar – už prieinamą kainą
Naujieji „Logan“, „Logan MCV“, „Sandero“ ir „Sandero Stepway“ siūlomi su pagalbinėmis vairavimo sistemomis, kurios vairavimą padaro dar lengvesnį. Manevravimą supaprastina atbulinės eigos kamera (priklausomai nuo versijos) ir pagalbinė pajudėjimo į įkalnę sistema. Atsižvelgiant į klientų prašymus, „Dacia“ priekinių ir galinių langų valdymo mygtukai perkelti į dureles. Vairuotojo lango valdiklis yra su patogia vieno prisilietimo funkcija, o komfortą dar labiau padidina vairuotojo sėdynės atloše esantis atlenkiamas ranktūris (ši įranga – priklausomai nuo versijos).
Salonas yra erdvus kaip visada, tik dabar jis dėl daugybės dėtuvių tapo dar praktiškesnis. Vairuotojo ir keleivių patogumui įrengta speciali vieta telefonui, o smulkiems daiktams laikyti skirta dėtuvė konsolės šone. Galinėje naujosios centrinės konsolės dalyje dabar yra butelių laikikliai ir 12 voltų elektros lizdas, kuris leidžia gale sėdintiems keleiviams įkrauti savo mobiliuosius įrenginius.
Naujasis „SCe 75“ variklis
Nuo pristatymo siūlomi septyni skirtingi varikliai, įskaitant naują, „Euro 6“ standartą atitinkantį „SCe 75“. Šiame trijų cilindrų, 1 litro tūrio variklyje pritaikytos „Renault“ technologijos, dėl kurių CO2 tarša ir degalų sąnaudos sumažėjo beveik 10 proc.
„Dacia“ siūlo platų variklių ir transmisijų derinių pasirinkimą.
-Benzininiai: „SCe 75“ / „TCe 90“ su „Stop & Start“ (S&S) / „TCe90 S&S LPG“ / „TCe 90 S&S“, suderintas su „Easy-R“ automatizuota mechanine transmisija.
-Dyzeliniai: „dCi 75 S&S“ / „dCi 90 S&S“ su mechanine arba automatizuota „Easy-R“ transmisija.
1.2 „Duster“ – su dviejų sankabų transmisija „Efficient Dual Clutch“ (EDC), vairavimui suteikiančia dar daugiau malonumo
Vairavimas tapo paprastas, ramus ir lengvas
Pirmą kartą „Duster“ pasiūlyta su šešių laipsnių automatine, dviejų sankabų EDC transmisija, kuri automatinės transmisijos komfortą ir tolygumą suderina su mechaninei transmisijai prilygstančia degalų ekonomija ir nedidele CO2 tarša.
EDC siūlomas kartu su pajudėjimo į įkalne pagalbine sistema. Automobiliui pajudant įkalnėje, EDC valdymo blokas kuriam laikui įjungia stovėjimo stabdį, leidžiant vairuotojui paspausti akceleratorių ir išvengiant automobilio judėjimo atgal. EDC transmisija montuojama į 4x2 „Duster“ versijas su „dCi 110 S&S“ varikliu.
2. „DACIA“ PARDAVIMAI NENUSTOJA AUGTI
Nuo markės atnaujinimo 2004 metais, „Dacia“ pardavė per keturis milijonus automobilių – daugiausiai Europoje ir Viduržemio jūros regione. Pardavusi per 391 000 automobilių ir prekybos rezultatus pagerinusi 7,3 procento, 2016 metų rugpjūtį „Dacia“ pasiekė naujus prekybos rekordus. Jos užimama rinkos dalis Europoje padidėjo 0,1 procento (iki 2,5 proc.), Eurazijoje – taip pat 0,1 proc. (iki 7,9 proc.), o Magrebo šalyse padidėjo 1,7 procento (iki 17,8 proc.).
„Dacia“ itin gerai išsaugo populiarumą tarp savo klientų.
2.1 Rekordiniai pardavimai
2016 m. rugpjūčio pabaigoje „Dacia“ pranešė visame pasaulyje pardavusi 391 098 automobilius ir 7,3 procento padidinusi savo prekybos apimtis. Iš 44 rinkų net 27-iose „Dacia“ markė pasiekė naujus prekybos arba užimamos rinkos dalies rekordus.
-Europoje „Dacia“ pardavė 288 477 automobilius, rezultatus pagerindama 12,5 procento ir pasiekdama naują rekordą. „Sandero“ yra trečias pagal populiarumą mažmeninėje rinkoje parduodamas B segmento automobilis . „Dacia Duster“ Europos mažmeninėje rinkoje yra antras pagal populiarumą C segmento automobilis.
-Prancūzijoje „Dacia“ pranešė apie 12,3 procento padidėjusius pardavimus: parduotas 77 671 automobilis ir pasiektas naujas keleivinių automobilių prekybos rekordas. „Sandero“ pardavimai pakilo 26,7 procento, dėl ko šis modelis Prancūzijos suvestinėse pakilo trimis pozicijomis. Mažmeninėje prekyboje „Sandero“ buvo antras pagal populiarumą automobilis.
-Kitose Europos šalyse „Dacia“ prekyba padidėjo 12,6 procento, pasiekdama 210 806 automobilius. Italijoje markė pardavė rekordinį kiekį (38 316) automobilių, 18,2 procento pagerindama rezultatus. Naujas rekordas pasiektas ir Ispanijoje (39 192), ir Lenkijoje (13 381), kur „Dacia“ pasiekė naujas užimamos rinkos dalies aukštumas, siekiančias 4,3 proc. Dar viena šalis, kurioje pasiektas užimamos rinkos dalies rekordas (4,8 proc.) – Čekija.
-Maroke „Dacia“ prekyba didėjo 21,9 procento ir pasiekė 28 327 vnt. Markė išsaugojo lyderystę lengvųjų automobilių ir lengvųjų komercinių automobilių segmentuose, kuriuose užėmė 26,4 proc. rinkos.
-Turkijoje, pardavus 26 984 automobilius, „Dacia“ vėl gerina savo užimamos rinkos dalies rekordus (iki 4,7 procento).
Su savo naujaisiais modeliais 44 šalyse veikianti „Dacia“ siekia padidinti savo populiarumą.
Per daugiau nei 10 metų „Dacia“ prekės ženklas dėl savo strategijos – gaminti patrauklius automobilius, siūlančius gerą vertę, išsiskyrė kaip vienas iš pagrindinių automobilių gamintojų.
2.2 „Dacia“ klientai palaiko artimą kontaktą su gamintoju
„Facebook“ tinklalapyje susibūrusi didesnė nei trijų milijonų „Dacia“ klientų komuna parodo savo dėmesį šiai markei. Kasmetine tradicija tapusiuose ir skirtingose šalyse rengiamuose „Dacia“ piknikuose apsilanko keletas tūkstančių žmonių.
Klientų lojalumas yra vienas iš markės sėkmės faktorių. Birželio 26 dieną Prancūzijoje vykusiame aštuntajame „Dacia“ piknike apsilankė per 11 000 klientų. Analogiški Danijoje ir Vokietijoje surengti renginiai sulaukė atitinkamai 3 000 ir 5 000 lankytojų.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.