Pranešimas spaudai

Dalintis

„RENAULT“ ŽENGIA Į ELEKTRONINIO SPORTO - SPARČIAI BESIVYSTANČIOS SPORTO RŪŠIES - SCENĄ

„Renault“ ir „Renault Sport Racing“ sujungė savo jėgas su „Team Vitality“, kad sukurtų „Renault Sport Team Vitality“. 2018 metais „Renault Sport Team Vitality“ dalyvaus automobilių sportu pagrįstų varžybų programoje, pavyzdžiui, „Rocket League“ čempionato Europos serijoje, taip pat mes tariamės su F1, kad galėtume dalyvauti elektroninio sporto Formulės 1 serijoje. Visuomenės susidomėjimas elektroniniu sportu įspūdingai auga, skaičiuojama, kad 2017 metų pabaigoje buvo apie 385 milijonus gerbėjų.

Vasario 12 d. trečiajame „Esports BAR“ Kanuose, Prancūzijoje, – visame pasaulyje žinomame elektroninio sporto specialistų ir partnerių susitikime – „Renault“ paskelbė, kad žengia į elektroninio sporto pasaulį, prisijungdama prie geriausios Prancūzijos TEAM VITALITY komandos, galinčios pasigirti daugybe tarptautinių titulų.


Toks bendradarbiavimas su „Team Vitality“ rodo, kad „Renault“ ieško naujų būdų bendrauti su visomis naujomis auditorijomis, įskaitant aistringus elektroninio sporto gerbėjus ir žaidėjus, kurie supranta „Renault“ meilę sportui, varžyboms ir inovacijomis.


Partneriai kartu kuria visiškai naują automobilių sporto žaidimų vienetą, kurio pavadinimas RENAULT SPORT TEAM VITALITY.


„Renault Sport Team Vitality“ dalyvaus šių metų „Rocket League“ čempionato Europos serijoje, kurios esmė automobilių sportas, čia žaidžia daugiau kaip 25 milijonai žaidėjų. Pagrindiniai komandos žaidėjai:


- Philip Paschmeyer – „Paschy90“ („Rocket League“)

- Victor Locquet – „Fairy Peak!“ („Rocket League“)

- Sandro Holzwarth – „FreaKii“ („Rocket League“)


Mes taip pat tariamės su F1, kad galėtume dalyvauti elektroninio sporto „Formulė 1“ serijoje – varžybose, pagrįstose galutiniu lenktynių simuliacijos modeliu.


„Renault Sport Racing“ suteiks galimybę komandos nariams aplankyti Formulės 1 gamyklą Enstone, Anglijoje, kad galėtų pasitreniruoti kartu su vairuotojais ir techniniais darbuotojais. Komandos nariai taip pat turės galimybę susipažinti su ekspertais, kurie pripratę dirbti sudėtingomis sąlygomis F1 boksuose. Mainais „Vitality“ atskleis savo kaip daugelio Europos ir pasaulio čempionų įvairiose kategorijose patirtį, kad galėtų padėti naujos komandos profesionaliems žaidėjams.


Žengdama į elektroninio sporto sritį, „Renault“, kaip oficialus „Team Vitality“ partneris, prisijungia prie pagrindinių prekių ženklų, tokių kaip „Adidas“, „Omen by HP“, „Volvic“ ir „Canal+“, „Renault“ prekės ženklas bus matomas ant komandos žaidėjų drabužių Legendų lygoje ir FIFA turnyruose.


„Ši partnerystė yra milžiniška galimybė „Renault“ prekės ženklui pasiekti naujas ir jaunesnes auditorijas“, – teigia Bastienas Schupas, „Renault“ įmonių grupės pasaulinio ženklo strategijos ir rinkodaros komunikacijos viceprezidentas. „Vitality“ elektroninio sporto vizijos ir patirties derinimas su sėkminga mūsų automobilių sporto istorija – tai puiki partnerystė. Elektroninio sporto ateitis daug siekianti ir žadanti, o mes tikimės, kad žmonės iš „Renault Sport Racing“ prisijungs prie šių jaunųjų žaidėjų ir bus viso to dalimi.“


„Vitality“ DNR užkoduota būti prancūzų lydere, konkurencinga tarptautinėje arenoje“, – sakė Fabienas Devide, dar žinomas kaip Neo, „Team Vitality“ steigėjas ir pirmininkas. „Mūsų partnerystė su „Renault“ yra natūralus derinys ne tik todėl, kad mes turime tas pačias vertybes ir spalvas, bet ir todėl, kad mes visi norime būti pačiame Europos ir tarptautinės scenos viršuje. „Vitality“ iš „Renault Sport Racing“ turės daug ko išmokti, pavyzdžiui, kaip rengiamasi Formulės 1 lenktynėms. Juk galų gale dauguma jos naudojamų metodų yra tokie patys, kaip ir elektroniniame sporte, tai yra duomenų ir charakteristikų stebėjimas, kineziterapija, kūno rengyba ir psichologinės treniruotės.“


Ryšiai tarp automobilių sporto ir žaidimų yra akivaizdūs. Abi veiklos dėl labai konkurencingos aplinkos reikalauja psichologinės stiprybės ir fizinio pasirengimo“, – pabrėžia „Renault Sport Racing“ generalinis direktorius Kyrilas Abiteboulas. „Įkvepiantis praėjusių metų elektroninio sporto „Formulė 1“ serijos FOM pasirodymas pagreitino šių dviejų sričių konvergenciją ir sukūrė bendradarbiavimo galimybes. Mūsų vairuotojai, ypač dalyvaujantys „Renault Sport Academy“ programoje, ir „Vitality“ čempionai galės dalintis savo geriausios praktikos pavyzdžiais. Kaip ir „F1“, taip ir šioje srityje, mūsų tikslas yra sukurti ilgalaikę komandą, kurią oponentai ir gerbtų, ir kurios bijotų!


Elektroninis sportas – sparčiai besiplečianti ekonomikos sritis

2017 m. įvykusios pirmosios elektroninio sporto varžybos pagal Formulę 1 (elektroninio sporto Formulės 1 serija), sutelkė žaidėjus ir gerbėjus iš viso pasaulio, kad išsiaiškintų greičiausią pasaulyje virtualų F1 lenktynininką.


Dabartinis elektroninio sporto ekonomikos augimas neturi precedento, o praėjusių metų pabaigoje ši sritis uždirbo daugiau kaip 900 mln. JAV dolerių*. Čia didžiulės investicijos, 2017 m. prekių ženklai į šią sritį įdėjo 517 mln. JAV dolerių, iki 2020 m. šis skaičius turėtų padvigubėti.


Pasaulyje vykstančių tarptautinių varžybų mastas vis didėja, o turnyrai transliuojami per televiziją ir tokias vaizdo transliacijų platformas kaip „Twitch“. Viešasis susidomėjimas elektroniniu sportu yra tikrai įspūdingas, 2017 m. pabaigoje priskaičiuota apie 385 milijonus gerbėjų. Išskirtiniai profesionalių žaidėjų sekimai socialiniuose tinkluose sudaro bendruomenę, vertą įtakingiausių žaidėjų.

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.