Pranešimas spaudai

Dalintis

ISTORIJA: „RENAULT“ IR ROMBO FORMA

Kas, matydamas rombo formą, nesusieja jos su „Renault“? Tam yra priežastis. Ši geometrinė figūra tapo prekės ženklo logotipu 1925 m. ir kol kas neplanuojama to keisti. Geriausias įrodymas yra dar sausio mėnesį atskleista naujo logotipo versija. „Renault“ dizaino direktorius Gilles Vidal atskleidžia, kaip ir kodėl buvo sukurtas naujas logotipas.

Naują logotipą buvo galima pamatyti dar „Renaulution“ strategijos pristatymo metu, o taip pat ant naujojo „Renault 5“ prototipo. Nuo to laiko naujoji logotipo versija yra diegiama palaipsniui. Logotipas buvo matomas naujoje „ZOE“ reklamos kampanijoje ir prekės ženklo socialinės žiniasklaidos profiliuose. Įgyvendinimo procesas paprastas, bet efektyvus.

Daugiau informacijos pridėtame dokumente.

Galerija

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.