Pranešimas spaudai

Dalintis

„RENAULT“ SPALVINA PASAULĮ

Nepaisant to, kad siūloma vis didesnė kėbulo spalvų įvairovė, būtent, vadinamosios, neutralios spalvos, tokios kaip balta, juoda ir pilka, yra neabejotinai populiariausios tarp naujų automobilių pirkėjų. Šiame kontekste „Renault“ yra prekės ženklas, kurio spalvų gama Europos keliuose yra plačiausia. „Renault“ spalvų ir apdailos dizaino direktorius François Farion paaiškina, kodėl tai svarbu.

Pastaruosius 10 metų kasmet automobilių pramonėje vyraujančios balta, juoda ir pilka spalvos yra gana nuobodžios. Jomis dažoma beveik 70 proc. visame pasaulyje parduodamų modelių, kaip nurodoma pagrindinio automobilių dažų tiekėjo „Axalta“ ataskaitoje apie automobilių spalvų populiarumą. Jeigu pažvelgtume atidžiau, populiariausia spalva vis dar yra balta, kuria dažomi 38 proc. visame pasaulyje parduodamų naujų transporto priemonių, po jos seka juoda (19 proc.) ir pilka (15 proc.).

Daugiau informacijos pridėtame dokumente.

Galerija

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.