Pranešimas spaudai

Dalintis

„RENAULT TALK“: „NAUJOJI BANGA“, „RENAULT“ PREKĖS ŽENKLAS DARKART PABRĖŽIA SAVO AMBICIJAS

• „Renault Talk“: visiškai skaitmeninis, „Renault“ skirtas renginys • Luca de Meo ir „Renault“ prekės ženklo komanda pasidalino savo prekės ženklo vizija, kuria paremta „Renaulution“ strategija: o „Naujoji banga“ pavers „Renault“ prekės ženklą modernesniu, ekologiškesniu, labiau į technologijas orientuotu ir tvaresniu; o naujas logotipas ir išvaizdos stilius; o į produktą orientuota rinkodara; o vertybėmis pagrįsta verslo strategija.

Gegužės 6 d. Luca de Meo ir „Renault“ prekės ženklo komanda dalijosi savo prekės ženklo vizija: lyderystė perėjimo prie naujos energetikos sistemos srityje, pirmaujančios pozicijos naujausių technologijų ir paslaugų sektoriuje, tvaresnė ir atsakingesnė veikla.


„NAUJOJI BANGA“: ELEKTRINIS, Į TECHNOLOGIJAS ORIENTUOTAS IR TVARUS JUDUMAS

Nuoširdus, į žmones orientuotas prekės ženklas „Renault“ žengia į naują erą, į Europos automobilių pramonę, įnešdamas modernumo bangą.

„Naujoji banga“ pavers „Renault“ prekės ženklu, orientuotu į technologijas, paslaugas ir švarią energiją, kuriantį pažangesnes kasdieniam naudojimui skirtas transporto priemones ir tvaresnius judumo sprendimus. Tai užkoduota prekės ženklo DNR ‒ tai kompanija, kuri 20-ajame amžiuje keitėsi, prisitaikydama prie laikmečio realijų, kiekviename žingsnyje kurdama novatoriškas, modernizuotas transporto priemones. 2021 m., labiau nei bet kada anksčiau, „Renault“ siekia patenkinti rinkos lūkesčius dėl atsakingų, anglies dioksido neišmetančių, saugių ir reguliuojamos apimties judumo sprendimų, atitinkančių klientų poreikius.


Daugiau informacijos pridėtame dokumente.

Galerija

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.