Pranešimas spaudai
Gegužės 6 d. Luca de Meo ir „Renault“ prekės ženklo komanda dalijosi savo prekės ženklo vizija: lyderystė perėjimo prie naujos energetikos sistemos srityje, pirmaujančios pozicijos naujausių technologijų ir paslaugų sektoriuje, tvaresnė ir atsakingesnė veikla.
„NAUJOJI BANGA“: ELEKTRINIS, Į TECHNOLOGIJAS ORIENTUOTAS IR TVARUS JUDUMAS
Nuoširdus, į žmones orientuotas prekės ženklas „Renault“ žengia į naują erą, į Europos automobilių pramonę, įnešdamas modernumo bangą.
„Naujoji banga“ pavers „Renault“ prekės ženklu, orientuotu į technologijas, paslaugas ir švarią energiją, kuriantį pažangesnes kasdieniam naudojimui skirtas transporto priemones ir tvaresnius judumo sprendimus. Tai užkoduota prekės ženklo DNR ‒ tai kompanija, kuri 20-ajame amžiuje keitėsi, prisitaikydama prie laikmečio realijų, kiekviename žingsnyje kurdama novatoriškas, modernizuotas transporto priemones. 2021 m., labiau nei bet kada anksčiau, „Renault“ siekia patenkinti rinkos lūkesčius dėl atsakingų, anglies dioksido neišmetančių, saugių ir reguliuojamos apimties judumo sprendimų, atitinkančių klientų poreikius.
Daugiau informacijos pridėtame dokumente.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.