Pranešimas spaudai

Dalintis

„Renault“ grupė ir jos prekių ženklai 2022 m. Paryžiaus automobilių parodoje: „Renaulution“ progresas

• 2022 m. Paryžiaus automobilių parodoje bus pristatytos kelios prekių ženklų „Renault“, „Dacia“, „Alpine“ ir „Mobilize“ pasaulinės naujovės, paskutiniai pasiekimai ir produktų bei paslaugų asortimentas, sukurtas įgyvendinant „Renaulution“. • Keturi išskirtiniai parodos stendai, 6 salėje užimantys daugiau nei 3 000 kv. m, ir įdomūs įvykiai visą savaitę, spalio 17–23 d. • 2022 m. Paryžiaus automobilių parodoje grupė ir jos prekių ženklai dar kartą patvirtina savo įsipareigojimą dalyvauti automobilių parodose.

Šių metų Paryžiaus automobilių parodos šūkis yra „Revoliucija prasideda“, o „Renault“, „Dacia“, „Alpine“ ir „Mobilize“ dalyvaus parodoje (spalio 17–23 d. „Porte de Versailles“ 6 salėje). Čia demonstruosime Renaulution progresą. Kiekviena iš jų pristatys bent vieną išskirtinę pasaulinę naujieną (koncepcinį arba parodomąjį automobilį), naujus savo modelių asortimento automobilius, taip pat – naujosios strategijos pasiekimus ir partnerystę.

„Renault“ grupės bendra įmonė su „Plug“ pavadinimu „Hyvia“, veikianti vandenilinio mobilumo srityje, 3 salėje pristatys savo vandenilines transporto priemones,įskaitant jau gaminamą „Master Van H2-TECH“, taip pat – savo unikalios H2 ekosistemos pavyzdžius.

Siekiant visiems pristatyti „Renault“ grupės ir jos prekių ženklų svarbiausius įvykius, bendradarbiaujant su verslo naujienų kanalu B Smart stenduose bus nufilmuota 16 laidų. Tai bus pagrindinės „B Smart“ laidos, kurias papildys specialiai automobilių parodai sukurta laida Grand Journal su žinomu televizijos laidų vedėju Micheliu Denisot. „B Smart“ transliuos laidas visą savaitę, nuo 20:00 iki 21:45 val. (per televiziją ir internetu).


Daugiau informacijos pridėtame dokumente.

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.