Pranešimas spaudai

Dalintis

2022 m. trečiasis ketvirtis: 20,5 % pajamų padidėjimas ir naujų gaminių išleidimo į rinką sėkmė

• Lyginant su 2021 m. 3-ju ketvirčiu, Grupės pajamos padidėjo 20,5 % ir siekė 9,8 milijardo EUR. • Su automobiliais susiję pajamos padidėjo 21,7 %1 ir pasiekė 9 milijardus EUR; per laikotarpį Grupė visame pasaulyje pardavė 481 000 automobilių. • „Renault Group“ toliau vysto savo į vertę sukoncentruotą komercinę politiką, kurią pradėjo 2020 m. 3-ąjį ketvirtį: • Per ketvirtį pasiektas 12,8 punkto teigiamas kainų poveikis – geriausias rezultatas per visą istoriją. • Stiprus mišrus vystymasis daugumoje pelningų kanalų: 70 % siekiantis pardavimų padidėjimas mažme-niniame kanale (+6 punktai, lyginant su 2021 m. 3-ju ketvirčiu) mūsų penkiose pagrindinėse Europos šalyse . • Rinkos pagerėjimas C ir anksčiau minėtų segmentų mišinyje: +5 punktai prie 41 % Grupės pardavimų. • Tolimesnis komercinių nuolaidų politikos optimizavimas. • Šią komercinę politiką sustiprino naujų produktų sėkmė, kuri leidžia „Renault Group“ stiprinti savo lyderiavimą hibridinio ir elektrinio mobilumo srityje: • „Renault Megane E-tech Electric“ rodo daug žadančią pradžią su daugiau kaip 37 000 užsakymų nuo jo išleidimo į rinką 2-me ketvirtyje, įskaitant 75 % su aukštesnio lygio versijomis ir 85 % su galingiausiu varikliu. • 2022 m. gauta daugiau kaip 60 000 „Renault Arkana“ užsakymų, kurių 60 % sudarė E-TECH versija ir 60 % mažmeninis kanalas. • „Renault Austral“, kurio pardavimai ką tik prasidėjo, rodo markės grįžimą prie C-SUV segmento. • 2022 m. užregistruota daugiau kaip 65 000 „Dacia Jogger“ užsakymų ir Europoje mišinį sudaro 60 % aukštesnio lygio versijų bei daugiau kaip 50 % LPG versijų ir 7 sėdimų vietų versijų. • „Dacia Sandero“ išlieka geriausiai mažmeniniams Europos klientams parduodamu automobiliu. • Su daugiau kaip 45 000 užsakymų Europoje 100 % elektrinis „Dacia Spring“ 2022 m. yra 3-as geriausiai Europoje parduodamas elektrinis automobilis. • E-TECH serija (elektriniai ir hibridiniai automobiliai) sudarė 38 % per pirmuosius 9 mėnesius Europoje parduotų „Renault“ markės lengvųjų automobilių – iki 12 punktų daugiau, lyginant su 2021 m. pirmaisiais 9 mėnesiais. • Grupės užsakymų knyga Europoje išlieka istoriniame lygyje: rugsėjo pabaigoje kiekis, lyginant su birželio pabaiga, išliko stabilus. • „Renault Group“ patvirtina savo 2022 m. finansinę perspektyvą. • 2022 m. lapkričio 8 d. – savo rinkos kapitalo dieną (Capital Market Day) – „Renault Group“ pristatys savo „Renaulution“ strategijos 2-ąją dalį bei atnaujintą termino vidurio finansinę perspektyvą.

Kiekvieną ketvirtį „Renault Group“ vis labiau progresuoja. Veiklos augimas 3-e ketvirtyje ir toliau atspindi prieš 2 metus suformuotą į vertę nukreiptą mūsų komercinę politiką: kainų politikos gerinimą, komercinių nuolaidų optimizavimą ir prioritetą mūsų pelningiausiems kanalams. Grupė taip pat pradeda gauti naudą iš asortimento atnaujinimo su daug žadančiu „Renault Megane E-tech Electric“ startu ir „Dacia Jogger“ sėkmingu išleidimu į rinką. Šiuo metu į rinką išleidžiamas „Renault Austral“ sustiprina Grupės grįžimą į C segmentą. Tai visi Grupės konkurencingumą sustiprinantys svertai, leisiantys mums pasiekti 2022 metų tikslus ir lapkričio 8 d. per mūsų rinkos kapitalo dieną atskleisti naujus termino vidurio siekius.– sako„Renault Group“ vyriausias finansininkas Thierry Piéton.

Daugiau informacijos pridėtame dokumente.


Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.