Pranešimas spaudai

Dalintis

„Renault“ transformacija įvertinta tarptautiniu mastu – susižėrė 11-ka prestižinių „Kanų liūtų“ statulėlių

Populiariausias pasaulyje prancūziškų automobilių gamintojas „Renault“ nuo 2021-ųjų įgyvendina ambicingą strateginį planą „Renaulution“. Pagrindinis šios tranformacijos tikslas – atkurti daugeliui puikiai žinomo prekės ženklo konkurencingumą transporto rinkoje. Panašu, kad „Renault“ tai puikiai sekasi įgyvendinti tiek projektuojant ir gaminant automobilius, tiek juos pozicionuojant. Tą taikliai iliustruoja šiemet susižerti net 11-ka apdovanojimų prestižiniame „Kanų liūtų“ festivalyje.

Pastaruosius keletą metų rinkodaros grupės ir partneriųagentūros sunkiai dirbo siekdamos modernizuoti „Renault“ prekės ženklo, gaminiųir paslaugų įvaizdį visame pasaulyje. Dabar šis darbas sulaukė pripažinimo irduoda rezultatų.

Štai 2023 m. prestižiniame „Kanų liūtų“ festivalyje prancūzųgamintojas pelnė 8-ias statulėles. Šiemet „Renault“ netgi pranoko šį pasiekimą iriš viso susižėrė net 11-ka liūtų: du didžiuosius, du auksinius, keturissidabrinius ir tris bronzinius. Dėl šio išskirtinio rezultato „Renault“ tapodaugiausiai apdovanojimų pelniusiu automobilių pramonės prekės ženklu.

„Be galo didžiuojuosi apdovanojimais, kuriuos prekėsženklas laimėjo 2024 m. „Kanų liūtų“ festivalyje, kuris man yra daugiausiaiiššūkių keliantis tarptautinis konkursas reklamos srityje. Šie išskirtiniairezultatai atspindi prekės ženklo darbuotojų aistrą ir atsidavimą, taip patpartnerių, kurie kasdien glaudžiai dalyvauja kuriant ir rengiant šiaskomunikacijos kampanijas, įskaitant „Publicis Conseil“, „Publicis Sapient“,„Startrec“, „OMD“ ir „Lonsdale“, – teigia „Renault“ prekės ženklo rinkodarosvadovas Arnaudas Belloni.

Ekspertų ir kritikų pripažinimo sulaukė keturioskūrybinės „Renault“ kampanijos. Štai kampanija„Cars to work“, skirta padėtižmonėms, gyvenantiems ribotų judumo galimybių vietose, grįžti į darbo vietą,laimėjo du „Grand Prix“ apdovanojimus kategorijose „Kūrybiška komercija /klientų pritraukimas ir išlaikymas“ ir „Darnaus vystymosi tikslai / deramasdarbas ir ekonomikos augimas“, taip pat du aukso ir du sidabro apdovanojimus.

Kampanija apie „Renault Plug Inn for business“, bendruomenės įkrovimo paslaugos tarpusavio ryšio programėlę, pelnė sidabro apdovanojimąkategorijoje „Kūrybiška verslo transformacija / patirties transformacija“ irbronzos apdovanojimą „Lauko reklamos“ kategorijoje.

Elektrinis „Renault 5 E-Tech“ su kampanija „R5volution Is a French Thing“ laimėjo du bronzos apdovanojimus pramonės amatų kategorijose „Gamybosdizainas / meno kryptis“ ir „Pasiekimai gamyboje“. Galiausiai, brolių Naudet‘ųdokumentinis filmas „TimeFighters“ apie „Renault“požiūrį į saugą laimėjo sidabro apdovanojimą kategorijoje „Prekės ženklopatirtis ir aktyvavimas“.

Tuo metu prekės ženklo agentūra „Publicis Conseil“ šiame71-ajame „Kanų liūtų“ festivalyje buvo pripažinta Metų agentūra.

11-os „Kanų liūtų“ statulėlių kraitis papildė ir taip gausią„Renault“ apdovanojimų lentyną. Populiariausias pasaulyje prancūziškųautomobilių gamintojas per pirmąjį 2024-ųjų pusmetį jau pelnė daugiau nei 80apdovanojimų, kai tuo metu per visus 2023 m. – 94.

Šiemet „Renault“ taip pat pelnė 10 apdovanojimųDidžiosios Britanijos švietimo organizacijos D&AD skelbtame konkurse, taippat 12 apdovanojimų Niujorko „The One Show“ konkurse, 20 prizų – „Clio Awards“apdvovanojimuose, kurie taip pat vyko Niujorke. Visus šiuos apdovanojimusprancūzų prekės ženklas susižėrė už „Plug Inn“, „Human First“ ir „RolandGarros“ kampanijas.

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.