Pranešimas spaudai
•„Renault Group“ savo sistemą „Fireman Access“ nemokamai atveria pasaulinei automobilių pramonei. Išskirtinė elektromobiliams skirta saugos inovacija buvo sukurta bendradarbiaujant su priešgaisrinėmis tarnybomis.
•Ši patentuota naujovė leidžia ugniagesiams užgesinti baterijos gaisrą elektromobilyje vos per kelias minutes, lyginant su keliomis valandomis, kai šios įrangos elektromobilyje nėra.
•Taip „Renault Group“, būdama Jungtinių Tautų Generalinio Sekretoriaus specialiojo pasiuntinio kelių eismo saugumo klausimais partnerė, demonstruoja savo įsipareigojimą gerinti žmonių saugą keliuose visame pasaulyje.
Žmoniųsaugumas keliuose visuomet buvo „Renault Group“ prioritetas. Dėl šiospriežasties automobilių gamintojas nusprendė suteikti galimybę visaiautomobilių pramonei laisvai naudotis jo sukurtais unikalios elektromobiliųgesinimo inovacijos „Fireman Access“ patentais. Automobilių gamintojai ir daliųtiekėjai dabar gali gauti nemokamą šios inovacijos licenciją. Mainais už tai,laikydamiesi šio bendradarbiavimo principo, licencijos turėtojai sutinka, kadbet kokie atnaujinimai bus prieinami kitiems bendruomenės nariams.
„Inovacijos, kuriomis siekiama pagerinti kelių eismosaugumą, yra „Renault“ identiteto dalis. Ypač didžiuojamės pastaraisiais metaisplėtojama partneryste su priešgaisrinėmis tarnybomis. Projektas „FiremanAccess“ praktiškai parodo, ką galima pasiekti sujungus mūsų, kaip gamintojo,patirtį su vyrų ir moterų, kurie kasdien rūpinasi mūsų saugumu, įgūdžiais.Džiaugiuosi, kad šiandien šią naujovę galima laisvai naudoti, nes tokiojesrityje kaip sauga būtina griauti visus barjerus. Šis žingsnis taip pat atitinkakartu su Jungtinėmis Tautomis prisiimtą įsipareigojimą užtikrinti saugesnįjudumą visame pasaulyje“, – sako „Renault Group“ generalinis direktorius Lucade Meo.
Glaudaus „Renault Group“ ir priešgaisrinių tarnybųbendradarbiavimo rezultatas – „Fireman Access“ – yra išskirtinė naujovė,leidžianti avarinėms tarnyboms užgesinti elektromobilio gaisrą maždaug per tąpatį laiką kaip ir užsiliepsnojus įprastam automobiliui su vidaus degimovarikliu. Šiai sistemai, kuri dabar montuojama visuose „Renault“, „Dacia“,„Alpine“ ir „Mobilize“ visame pasaulyje parduodamuose elektromobiliuose ir ištinklo įkraunamose hibridinėse transporto priemonėse, buvo pateikti septynipatentai.
Įprastai elektromobilių be įdiegtos specialios sistemosgesinimas gali užtrukti iki trijų valandų. Šiuo atveju inovatyvi gelbėtojųkomandoms skirta prieigos sistema „Fireman Access“ leidžia greitai ir saugiaiužpilti degantį akumuliatorių vandeniu ar kita gesinimo priemone bei numalšintiliepsnas vos per penkias minutes. Negana to, be šio naujoviško sprendimoautomobilyje po galine sėdyne įrengtas lengvai pasiekiamas jungiklis,leidžiantis gelbėjimo tarnyboms atjungti automobilio akumuliatorių.
Kad į gaisro vietą atvykę ugniagesiai operatyviai gautųvisą reikalingą informaciją, ant „Renault“ automobilių su minėta pažangiasistema yra klijuojami specialūs QR kodai. Nuskaitę tokį lipduką ugniagesiaigelbėtojai iškart gali gauti visą techninę informaciją apie transportopriemonę, reikalingą gelbėjimo operacijai atlikti ir išgelbėti žmonių gyvybes.Tarp pateikiamos informacijos – ir nuorodos, ar tai hibridinė, įkraunamahibridinė ar elektrinė transporto priemonė.
„Renault Group“ sprendimas minėtą technologiją padaryti nemokamaiprieinamą kitiems gamintojams yra pirmoji praktinė įsipareigojimobendradarbiauti su Jungtinėmis Tautomis, didinant informuotumą apie kelių eismosaugumą visame pasaulyje ir diegiant technologines naujoves, gelbstinčiasgyvybes keliuose, išraiška.
„Fireman Access“ nėra vienintelis „Renault Group“įsipareigojimas saugumui. Šiuo atveju Grupės kelių eismo saugumo politika irveiksmai yra grindžiami 360 laipsnių požiūriu, apima keturias pagrindinessritis: prevenciją, taisymą, apsaugą ir gelbėjimą.
Nuolatinis „Renault Group“ tobulėjimas minėtose srityse,prasidėjęs daugiau nei prieš 50 metų, grindžiamas pasaulyje analogų neturinčiaeismo įvykių duomenų baze, specialių komandų kompetencija ir glaudžiubendradarbiavimu su gelbėjimo tarnybomis, mokslo ir akademine bendruomene,gamintojais partneriais ir valdžios institucijomis. Visos šios grupės kartusiekia panaudoti technologijas, kurių centre yra žmonės, kad judumas taptųsaugesnis ir prieinamesnis visiems.
Grupės įsipareigojimas užtikrinti eismo saugą atspindėtas„Renault“ programoje „Human First“ (liet. „Pirmiausia – žmogus“).„Renault“ požiūris apima ne tik patikimų automobilių kūrimą. Kurdama pažangiasavarijų prevencijos sistemas, pagalbines vairavimo sistemas, pasyviosios saugosir saugos po avarijos įrangą bei spartindama integruotų technologijų, tokiųkaip „Safety Score“ ar „Safety Coach“, kūrimą, „Renault“ padeda didinti visųeismo dalyvių saugą.
2023 m. pradėta įgyvendinti programa grindžiama inžinierių,saugos ekspertų, gaminių vadovų, gelbėjimo tarnybų ir priešgaisrinių tarnybųbendradarbiavimu. Kartu su naujausiomis technologinėmis inovacijomis, tokiomiskaip dirbtinis intelektas, ji leidžia „Renault“ kurti naujus sprendimus,mažinančius eismo įvykių skaičių.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.