Pranešimas spaudai
Policijos duomenimis, Lietuvoje šiemet per pirmuosiustris mėnesius net 50 proc. avarijų, kuriose žuvo žmonės, lėmė saugaus važiavimogreičio nepasirinkimas ar leistino greičio viršijimas. Greitis išlieka didžiuleproblema ne tik mūsų šalyje, bet ir visame pasaulyje. Atsižvelgdama į tai,„Renault“ ieško įvairių būdų, kaip užtikrinti didesnį saugumą keliuose. Tampopuliariausias pasaulyje prancūziškų automobilių gamintojas kuria ne tikpažangiausiomis saugumo technologijomis aprūpintus modelius, bet imasi ir kitųprevencinių veiksmų. Vienas jų – naujoji informacinė kampanija, kurios veidutapo „Formulės-1“ žvaigždė.
Išskirtinė programa – tikrosioms avarijų priežastims nustatyti - https://www.youtube.com/watch?v=JUwX-ShP4CA
Nepaisant pastangų mažinti eismo įvykių skaičių ir jų pasekmių sudėtingumą, nuo 2010 m. žūčių keliuose mažėjimas sulėtėjo. Šiuo metu 52 proc. mirtinų avarijų, susijusių su viršytu greičiu, įvyksta dalyvaujant jaunesniems nei 35 metų asmenims.
Atsižvelgdama į neraminančias tendencijas, „Renault“ siekia didinti jaunų vairuotojų sąmoningumą apie per didelio greičio keliamą pavojų. Ta proga populiariausias pasaulyje prancūziškų automobilių gamintojas pradėjo informacinę kampaniją jauniesiems vairuotojams, kurią remia „Formulės-1“ pilotas, „BWT Alpine Formula One Team“ komandos lenktynininkas Pierre‘as Gasly.
Minėta kampanija – dar 2023 metais „Renault“ inicijuotos unikalios programos „Human First“ dalis. Ši programa yra akivaizdus gamintojo įsipareigojimo užtikrinti vairuotojų, keleivių ir kitų eismo dalyvių saugumą visame pasaulyje įrodymas.
Greičiui vieta trasoje, ne kelyje
„Renault“ inicijuotos informacinės kampanijos vaizdo klipe Pierre‘as Gasly tampa treneriu, padedančiu jaunam vairuotojui „Clio“ automobiliu įveikti Monako „Grand Prix“ trasą. Žinomas lenktynininkas dalijasi patarimais ir patirtimi apie greitį, kad padėtų jaunajam vairuotojui įgyti pasitikėjimo prie vairo, pabrėždamas esminę mintį: greičiui vieta trasoje, o ne kelyje.
Ši pasaulinė kampanija pradėta balandžio 6 d., pirmą kartą parodyta Prancūzijos televizijoje „Formulės-1“ Japonijos lenktynių metu. Ji taip pat platinama socialiniuose tinkluose, siekiant tiesiogiai pasiekti 18–24 metų amžiaus grupę.
Greitį ribojantis paketas, skirtas „Clio“
Klipe matomas „Renault Clio“ pasirinktas neatsitiktinai – dažnai tai yra vienas populiariausių pasirinkimų tarp jaunųjų vairuotojų, kurie dar tik lavina savo įgūdžius prie vairo.
Atitinkamai „Renault“ siūlo praktinį sprendimą, orientuotą į didesnį jaunųjų vairuotojų saugumą, – galimybę apriboti automobilio didžiausią greitį iki 110 km/val. Greičio apribojimo funkcija įdiegiama po pardavimo sukonfigūravus variklio valdymo bloką, apribojant važiavimo greitį ir pastovaus greičio palaikymo bei greičio ribojimo funkcijas.
Įrengus ribotuvą, vairuotojas vis dar gali naudotis pastovaus greičio palaikymo ar greičio ribojimo funkcija, tačiau neviršydamas 110 km/val. Šią konfigūraciją galima atšaukti, grąžinant automobilį į pradinę būseną dar kartą apsilankius „Renault“ atstovybėje.
Tiesa, ši paslauga, kolkas, siūloma tik Prancūzijoje, išskirtinai šalyje parduodamiems „Clio“ modeliams.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.