Pranešimas spaudai

Dalintis

Miovenio gamykloje Rumunijoje nuo konvejerio nuriedėjo 8 milijoninis „Dacia“ automobilis

Ketvirtadienį, 2025 m. balandžio 24 d., Miovenyje esančioje „Dacia“ transporto priemonių gamykloje, Rumunijoje buvo pagamintas 8 000 000-inis „Dacia“ automobilis – mėlynos „Indigo Blue“ spalvos „Bigster“.

Griežtėjantys Europos Sąjungos aplinkosaugos įstatymai ir miestų politika, orientuota į mažesnės taršos zonas, kelia didesnį spaudimą verslams, ypač logistikos ir siuntų pristatymo paslaugų teikėjams. Miestų ribojimai dėl transporto taršos verčia įmones peržiūrėti savo transporto parkus ir ieškoti sprendimų, mažinančių aplinkos poveikį. Be to, ES direktyvos, skirtos CO₂ emisijų mažinimui, veikia komercinio transporto pasirinkimus, reikalaujant tvaresnės logistikos.


Logistikos ir siuntų pristatymo sektorius susiduria su ekologiniais reikalavimais ir turi užtikrinti veiklos efektyvumą bei mažas eksploatacines sąnaudas. Atsižvelgiant į šiuos iššūkius, „Venipak“ pasirinko „Renault Master“ – komercinį automobilį, kuris atitinka ekologinius reikalavimus ir užtikrina patikimą darbą. Šis modelis, pasižymintis aerodinaminiu dizainu ir efektyviais varikliais, padeda mažinti CO₂ emisijas ir degalų sąnaudas, taip pat siūlo platų kėbulo konfigūracijų pasirinkimą tiek miesto, tiek tarpmiestinio transporto maršrutams.


„Patikimumas ir efektyvumas yra esminiai mūsų veikloje. Pasirinkdami „Renault Master“, siekiame ne tik užtikrinti paslaugų kokybę, bet ir prisidėti prie mažesnės taršos ir tvaresnės logistikos“, – teigia Justinas Škarnulis, „Venipak“ veiklos vadovas Baltijos šalims.


„Renault Master“ yra ne tik populiarus tarp logistikos paslaugų teikėjų, bet ir buvo išrinktas Europos metų komerciniu automobiliu 2025. Nuo 1980-ųjų prancūzų gamintojas pardavė daugiau nei 3 mln. šių furgonų, o naujausia ketvirtoji „Master“ karta atitinka rinkos poreikius ir griežtėjančius reikalavimus.


„Daugėja komercinių automobilių poreikio tarp smulkių siuntų pristatymo įmonių. „Renault Master“ padeda prisitaikyti prie vis griežtėjančių taršos reikalavimų ir užtikrina darbo efektyvumą“, – pabrėžia Šarūnas Čekanavičius, „Sostena“ generalinis direktorius.


Kad užtikrintų lankstumą ir greitą transporto priemonių prieinamumą, „Venipak“ taip pat pasitelkė „Mobi“ paslaugas, kurios leidžia optimizuoti transporto parko valdymą ir sumažinti operatyvines išlaidas. „Mobi“ teikia paslaugas, padedančias įmonėms greitai ir efektyviai pasiekti optimalų transporto sprendimą, naudojant pažangias technologijas, kurios padeda ne tik kontroliuoti išlaidas, bet ir prisidėti prie tvaresnės logistikos. „Mobi“ paslaugų integracija į „Venipak“ veiklą leidžia greitai prisitaikyti prie besikeičiančių rinkos sąlygų, užtikrinant, kad transporto parkas būtų nuolat pasirengęs darbui, taip pat optimizuojant CO₂ emisijas ir veiklos efektyvumą.


„Šiandien verslai ne tik ieško automobilių, bet ir sprendimų, kurie užtikrintų sklandų darbą bei aiškias sąnaudas. Bendradarbiaudami su „Venipak“, mes prisidedame prie tvarumo tikslų, mažinant emisijas ir efektyviau valdant transporto parką“, – sako Deividas Mickus, „Mobi“ vadovas.


„Renault Master“ ne tik pasižymi patikimumu ir universalumu, bet ir prisideda prie mažesnio aplinkos poveikio, dėka savo variklių efektyvumo ir aerodinaminio kėbulo, leidžiančio pasiekti ilgalaikių kaštų taupymo tikslų. Integruojant „Mobi“ paslaugas į transporto parką, „Venipak“ dar labiau stiprina savo tvarumo strategiją ir gebėjimą pasiekti žymiai mažesnę taršą bei ilgalaikį operacijų efektyvumą.


Lietuvoje tvarumo tema transporte taip pat įgauna vis diMiovenio gamykla buvo atidaryta 1968 m. rugpjūčio 20 d., pristatant „Dacia 1100“ modelį pagal „Renault R8“ licenciją.


Pirmuosius tris dešimtmečius gamyklos produkciją daugiausia sudarė modeliai, sukurti pagal „Renault 12“ licenciją. Modelis „Dacia 1300/1310“ ir jo dariniai („1310 Sport“, „1320“, „1325“, „Pick-Up“) buvo gaminami nuo 1969 iki 2006 metų – iš viso pagaminta beveik 2,3 mln. vienetų, iš kurių 319 tūkst. buvo komercinės paskirties automobiliai.


1995 metais pristatyta nauja modelių karta, sukurta visiškai Rumunijoje, pavadinta „Dacia Nova“. Šio modelio pagrindu vėliau buvo sukurti „SupeRNova“ (2000 m. rudenį) ir „Solenza“ (2003 m. pavasarį).


1999 metais Miovenio gamyklą perėmus „Renault Group“, prasidėjo naujas „Dacia“ istorijos etapas. 2004 metais pristatytas „Logan“ modelis pavertė „Dacia“ tarptautiniu gamintoju.


Per 57 metus nuo pirmojo „Dacia“ automobilio pagaminimo Miovenio gamykloje buvo sukurtos šešios modelių kartos.


Didžiausią gamybos rekordą pasiekė „Duster“ modelis. Pristatytas 2010 metais, jau trečiosios kartos „Duster“ buvo pagamintas daugiau nei 2,6 mln. vienetų.


Naujausias kūrinys – „Bigster“ – pirmasis markės C segmento visureigis. Dar nepradėjus pristatymų, Europoje jau priimta daugiau kaip 13 tūkst. užsakymų, iš jų daugiau kaip 1 600 – Rumunijoje.


Šiuo metu „Dacia“ įsigyti galima 44 šalyse keturiuose žemynuose, o daugiau kaip 70 proc. visų pardavimų sudaro Vakarų Europa.

desnį svarbą. Aplinkosaugos ir tvarios logistikos sprendimai tampa esmine dalimi, nes Lietuva siekia ambicingų tikslų mažinti anglies dioksido emisijas ir pereiti prie tvaresnių transporto priemonių. Vis daugiau įmonių investuoja į elektra varomas transporto priemones ir naujas, mažesnės taršos technologijas, kad atitiktų tiek ES, tiek nacionalinius aplinkosaugos reikalavimus. Šie pokyčiai ne tik prisideda prie šalies aplinkosaugos tikslų įgyvendinimo, bet ir kuria pagrindą tvaresnės ateities transportui. Tuo pačiu „Mobi“ teikiamos paslaugos tapo svarbiu įrankiu įmonėms, siekiančioms integruoti tvarumo principus į savo kasdienę veiklą ir užtikrinti ilgalaikį augimą.

Galerija

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.