Pranešimas spaudai

Dalintis

Nauja 160 AG „full hybrid E-Tech“ galios pavara – dviguba nauda: daugiau galios, mažesnės emisijos

Remdamasi savo patirtimi elektromobilių srityje, „Renault“ 2021m.sukūrė inovatyvią „full hybrid E-Tech“ galios pavarą. Šiai technologijai jaupateikta daugiau nei 150 patentų, ji paremta „Renault“ patirtimi „Formulės-1“varžybose, ypač energijos atgavimo ir regeneracijos srityse. Ši galios pavarajau demonstruoja aukštus našumo ir efektyvumo standartus daugelyje modelių,įskaitant „Clio“ iki „Symbioz“. Nuo šiol šie modeliai bus siūlomi su anuja 160AG „full hybrid E-Tech“ galios pavara – dviguba nauda: daugiau galios, mažesnėsemisijos.

Klientų įvertinta „full hybrid Renault E-Tech“ technologija


Remdamasi savo patirtimi elektromobilių srityje, „Renault“ 2021 m. sukūrė inovatyvią „full hybrid E-Tech“ galios pavarą. Šiai technologijai jau pateikta daugiau nei 150 patentų, ji paremta „Renault“ patirtimi „Formulės-1“ varžybose, ypač energijos atgavimo ir regeneracijos srityse. Ši galios pavara jau demonstruoja aukštus našumo ir efektyvumo standartus daugelyje modelių – nuo „Clio“ iki „Rafale“.

Nuo 2021 m. pradžios „Renault“ pardavė daugiau nei 750 tūkst. automobilių su šia „full hybrid E-Tech“ galios pavara. Šiuo metu „Renault“ užima antrąją vietą pagal hibridinių (HEV) automobilių pardavimus Europoje. 2025 m. pirmąjį ketvirtį hibridinių automobilių dalis pardavimuose padidėjo 7,8 proc. lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2024 m. Ši tendencija rodo augantį klientų susidomėjimą hibridinėmis technologijomis kaip energetinės ir ekonominės pertvarkos sprendimu. Tiems klientams, kurie dar nėra pasirengę pereiti prie elektromobilių, „full hybrid E-Tech“ jėgainės suteikia visus elektrinių variklių privalumus: tylų paleidimą, važiavimą vien elektra mažais greičiais miestuose bei baterijos įkrovimą lėtėjimo ir stabdymo metu, užtikrinant dar geresnį vairavimo malonumą.


Daugiau galios ir visiškai hibridinės galios pavaros našumas „Captur“ ir „Symbioz“ modeliuose


Kaip ir ankstesnės kartos modeliuose, naujosios galios pavaros serijinė-lygiagreti hibridinė architektūra sujungia du elektrinius variklius (36 kW elektrinį variklį ir 15 kW aukštos įtampos starterį-generatorių) su 1,8 l 4 cilindrų 80 kW (109 AG) benzininiu varikliu (ankstesnis variklis – 69 kW, 94 AG), sujungtą su nauja išmaniąja daugiarežime pavarų dėže be sankabos ir 1,4 kWh baterija. Ši pavarų dėžė užtikrina greitus ir tikslius pavarų perjungimus su minimaliu galios praradimu. Ji taip pat yra mechaniškai paprastesnė, todėl patikimesnė.


Išlaikyta vairavimo kokybė


Ankstesnės kartos netiesioginis įpurškimas pakeistas nauja tiesioginio įpurškimo sistema. Dėl to degalų įpurškimas tapo tikslesnis, o degalų garavimas optimizuotas esant 350 barų slėgiui, užtikrinant didesnį degimo tikslumą ir efektyvumą. Tai pagerina variklio našumą, sumažina emisijas ir prisideda prie mažesnių degalų sąnaudų.

Sukimo momentas, lyginant su ankstesne versija, padidėjo 25 proc. (172 Nm vien tik vidaus degimo varikliui, t. y. +22 Nm). Tai reiškia, kad didžiausias sukimo momentas pasiekiamas esant mažesniems sūkiams (apie 2 000 aps./min.), užtikrinant geresnį našumą ir reakciją, ypač pajudant ar didinant greitį greitkeliuose. Dėl to akceleracija tapo dinamiškesnė. „Captur“ dabar įsibėgėja nuo 0 iki 100 km/h per 8,9 sek., palyginti su ankstesnėmis 10,6 sek., užtikrinant geresnę reakciją ir judresnį vairavimą. „Symbioz“ taip pat pagerino įsibėgėjimo laiką nuo 0 iki 100 km/h: 9,1 sek. palyginti su ankstesnėmis 10,6 sek.

Nauja 1,4 kWh talpos baterija

Naujoji hibridinė galios pavara turi 1,4 kWh (230 V) bateriją, palyginti su ankstesnės versijos 1,2 kWh. Didesnė baterijos talpa leidžia ilgiau važiuoti elektriniu režimu, optimizuojant degalų efektyvumą ir suteikiant vairuotojams didesnį lankstumą miesto kelionėse ar važiuojant trumpus atstumus.


Mažesnės degalų sąnaudos ir išmetamas CO2 kiekis


Degalų sąnaudos optimizuojamos regeneracinio stabdymo funkcija, kartu su dideliu 1,4 kWh (230 V) akumuliatoriaus įsikrovimo pajėgumu ir „E-Tech“ sistemos efektyvumu.

Po „Captur“ ir „Symbioz“ variklio gaubtu naujoji „full hybrid E-Tech“ galios pavara sunaudoja tik 4,5 l/100 km, palyginti su ankstesnės versijos 4,7 l. Ši optimizuota sistema leidžia sutaupyti iki 40 proc. degalų, tuo pačiu sumažinant išmetamą CO2 kiekį iki vos 98 g/km abiejuose automobiliuose.


Sklandesnis pavarų perjungimas


Išlaikyta „dog box“ pavarų dėžė: „dog clutch“ sistema pakeičia tiek žvaigždutę, tiek sinchronizatoriaus žiedą sankabos neturinčioje konstrukcijoje su mažiau trinties dalių, užtikrinant aukštą efektyvumą. Pavarų dėžė buvo dar labiau patobulinta, kad pavarų perjungimas būtų greitesnis ir sklandesnis. Dėl to pavarų perjungimas tapo tylesnis ir jautresnis, sumažinant vibracijas ir variklio triukšmą, padidinant vairuotojo komfortą. Be to, įdiegus naują elektroninį pavarų perjungimo svirtį, užtikrinamas didesnis tikslumas ir optimizuota ergonomika.


Didesnė vilkimo galia


Naujoji 160 AG „full hybrid E-Tech“ galios pavara taip pat padidina vilkimo galią nuo 750 kg iki 1 000 kg. Tai suteikia vairuotojams daugiau lankstumo velkant priekabą ar karavaną.


Naujoji 160 AG „full hybrid E-Tech“ galios pavara yra efektyvi, jautri ir visiškai atitinka naujus aplinkosaugos standartus.


Galerija

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.