Pranešimas spaudai
„Renault“ kompanija pristato stilingą ir sportišką „Laguna GT“ modeli, skirtą reikliems vairuotojams, kurie nera abejingi automobilio išvaizdai. Išskirtiniai automobilio bruožai: aktyvi pakaba, visus keturis ratus valdanti vairo sistema bei du galingi ir pažangus varikliai (2,0 l/180 AG dyzelinis ir 2,0 l/205 AG benzininis). Užtikrindama kokybę, saugumą ir tikrą vairavimo malonumą, „Laguna GT“ užima išskirtinę poziciją sportiniu automobiliu segmente.
Naujoji „Laguna GT“ iš kitu sportiniu automobiliu išsiskiria patobulintu manevringumu, dinamišku reagavimu bei precedentu neturinčiu vairavimo tikslumu, kuris vairuotojui suteikia išskirtinę kontrolę posukiuose. Automobili lengva ir paprasta vairuoti tiek mieste, tiek vingiuotame kelyje. Pakaba su keturis ratus valdančia vairo sistema ypač aktuali aktyvaus saugumo srityje, nes padeda valdyti automobili tiek sudetingose stabdymo situacijose, tiek važiuojant dideliu greičiu.
Naujosios „Laguna GT“ dizainas atspindi stilingą eleganciją, puikiai derančią su sportinemis išores savybemis. Ilgo, statu nuolydi turinčio variklio dangčio linijos bei sportiško stiliaus groteles išryškina charakteringą automobilio prieki. Papildomo dinamiškumo ispudi suteikia sparnu priekyje itaisytos oro isiurbimo angos bei patamsinti priekiniai žibintai. Automobilio tvirtumą paryškina 18 coliu ratlankiai su „Bridgestone Potenza“ padangomis. Aerodinaminiu savybiu taip pat suteikia automobilio kebulo šonine linija, kuri tęsiasi nuo priekio iki dvigubu išmetimo vamzdžiu.
„Laguna GT“ vidaus dizainas atspindi visiems „Renault“ automobiliams budingą komfortą ir saugumą, užtikrinamą ne tik vairuotojui, bet ir automobilio keleiviams. „Laguna GT“ salone, ant priekiniu sedyniu nugareliu, kaip ir išoreje ant statramsčiu, bus ispaustos GT raides. Kiti išskirtiniai automobilio interjero bruožai: aliuminiu dekoruoti pedalai, sportiško stiliaus vairas ir pavaru perjungimo svirtis bei tamsia oda dengtos sedynes.
„Renault Laguna GT“ bus galima isigyti su sedano ar hečbeko kebulo versija. 2,0 dCi variklis turi 180 AG/131 kW, o jo maksimalus sukimo momentas siekia 400 Nm prie 2000 aps/min. Automobilis taip pat bus siulomas su sportišku 2,0 litru 16V benzininiu varikliu (205 AG/150 kW), kurio maksimalus sukimo momentas yra 300 Nm prie 3000 aps/min. Pirmą kartą panaudotas „Megane RS“ modelyje, šis sportinis variklis yra specialiai pritaikytas „Laguna GT“ modeliui.
„Renault Laguna GT“ bus pristatyta 2008 m. Ženevos automobiliu parodoje, o Europos automobiliu salonus turetu pasiekti pavasario viduryje. „Laguna GT“ modeliui, kaip ir visai „Laguna“ automobiliu šeimai, bus suteikta 3 metu arba 150 tukstančiu ridos garantija.