Pranešimas spaudai

Dalintis

2009 m. pirmąji pusmeti „Renault“ grupe išlaike stabilią 3,7 proc. automobiliu rinkos dali

2009 m. pirmąji pusmeti pasaulineje automobiliu rinkoje „Renault“ grupe išlaike stabilią 3,7 proc. automobiliu rinkos dali. Bendroje keleiviniu ir lengvuju komerciniu automobiliu rinkoje pardavimai smuko 16,5 proc. Tik keleiviniu automobiliu rinkoje „Renault“ padidino savo rinkos dali iki 4,3 proc., nors pardavimai krito 13,7 proc.

2009 m. pirmąji pusmeti pasaulineje automobiliu rinkoje „Renault“ grupe išlaike stabilią 3,7 proc. automobiliu rinkos dali. Bendroje keleiviniu ir lengvuju komerciniu automobiliu rinkoje pardavimai smuko 16,5 proc. Tik keleiviniu automobiliu rinkoje „Renault“ padidino savo rinkos dali iki 4,3 proc., nors pardavimai krito 13,7 proc.

?

Europos keleiviniu automobiliu rinkoje „Renault“ išlaike stabilią 8,4 proc. rinkos dali. Geriems rezultatams itakos turejo sekmingai atnaujinti „Megane“ šeimos modeliai. Lengvuju komerciniu automobiliu kategorijoje „Renault“ išlieka pirmoje pozicijoje Europoje, kaip ir 11 metu prieš tai. Šioje kategorijoje rinkos dalis išaugo 0,6 punkto iki 14,8 proc.

?

Per pirmąji 2009 m. pusmeti keleiviniu automobiliu kategorijoje „Renault“ padidino savo rinkos dali Vokietijoje (+0,8 punkto), Ispanijoje (+0,5 punkto) bei Belgijoje (+0,8 proc.). Prancuzijoje „Renaul“ patyre 0,5 punkto nuosmuki, kuri leme ženkliai sumažejęs automobiliu lizingas. „Renault“ taip pat patyre rinkos dalies nuosmuki Italijoje (-0,5 punkto) ir Jungtineje Karalysteje (-2,2 punkto). „Dacia“ pardavimai Europoje išaugo 95 proc. iki 100 tukst. , iš kuriu apie 60 tukst. sudaro „Sandero“ modeliai.

?

Rumunijos rinkoje, kuri sumažejo beveik perpus, „Renault“ grupes rinkos dalis išaugo 2,3 punkto iki 37 proc. ir šiuo metu ji užima lyderio poziciją. Alžyre „Renault“ padidino savo pardavimus 30,1 proc. ir šiuo metu taip pat užima lyderio poziciją. 7,7 proc. sumažejusioje Maroko rinkoje „Renault“ pardavimai augo 9 proc. ir tai leido užimti pirmąją automobiliu gamintojo poziciją šioje šalyje.

?

Rusijoje „Renault“ grupes rinkos dalis paaugo 1 punktu iki 4,7 proc. Nepaisant nuosmukio tendencijos „Renault“ vis dar laiko Rusijos rinką viena iš pagrindiniu strateginiu rinku su dideliu potencialu.

?

Brazilijoje „Renault“ patyre 12,9 proc. pardavimu nuosmuki. Čia buvo parduota daugiau kaip 20 tukst. „Sandero“ bei daugiau nei 13 tukst. „Logan“ modeliu. Argentinoje „Renault“ išlaike 12,2 proc. rinkos dali.

?

Per pimąji 2009 m. pusmeti „Renault“ pristate 5 naujus modelius: „Megane Coupe“, „Megane Grandtour“, „Grand Scenic“, „Scenic“ ir antrąją „Clio III“ versiją. Tokiu budu grupe turi visiškai atnaujintą automobiliu šeimą Europoje, kuriu metu vidurkis yra 2,5 metu. Visa „Megane“ automobiliu šeima Europoje savo kategorijoje užima trečiąją poziciją (parduota 173 tukst. automobiliu).

?

Pirmąji 2009 m. pusmeti „Megane“ hečbeko ir kupe versijos užeme pirmąją vietą žemesnes vidutines klases automobiliu kategorijoje Prancuzijos ir Ispanijos rinkose. „Twingo“, kurio jau parduota 54 tukst., modelis užima pirmąją poziciją savo kategorijoje Prancuzijoje. Šis modelis taip pat yra vienas iš triju populiariausiu savo kategorijoje visoje Europoje. Antroji „Clio III“ versija, pristačius „Carminat Tom-Tom”, birželio men. Prancuzijoje buvo pirmoje vietoje savo kategorijoje.

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.