Pranešimas spaudai

Dalintis

„Renault“ igyvendino didžiausią reklaminę plakatu kampaniją Prancuzijoje

Automobiliu gamintoja „Renault“ rugsejo 8-22 d. Prancuzijoje igyvendino didžiausią nacionalinę reklaminę plakatu kampaniją. Per pastaruosius trejus metus pristačiusi 18 nauju modeliu, „Renault“ nusprende juos reklamuoti daugiau nei 18 tukst. reklaminiu stendu visoje Prancuzijoje. Šią reklaminę kampaniją taip pat papilde 25 sekundžiu TV klipas bei reklama internete.

Automobiliu gamintoja „Renault“ rugsejo 8-22 d. Prancuzijoje igyvendino didžiausią nacionalinę reklaminę plakatu kampaniją. Per pastaruosius trejus metus pristačiusi 18 nauju modeliu, „Renault“ nusprende juos reklamuoti daugiau nei 18 tukst. reklaminiu stendu visoje Prancuzijoje. Šią reklaminę kampaniją taip pat papilde 25 sekundžiu TV klipas bei reklama internete.

 

„Renault“ reklamineje kampanijoje žaismingu pavadinimu „Vaiku bumas“ (Baby-boom) naujieji modeliai pristatomi akcentuojant ju konkretu amžiu, pvz. 4 men. „Scenic“, 11 men. „Megane“, 23 men. „Laguna“ ir t.t. Siekdama pabrežti visos savo automobiliu gamos atnaujinimą, reklamoje „Renault“ naudojo ne automobiliu, o pagal amžiu parinktu kudikiu ir vaiku nuotraukas.

 

Savo nauju modeliu erą „Renault“ pradejo 2007 m. birželi, pristačiusi naująji „Twingo“. Per beveik trejus metus rinkai buvo pristatyti šie modeliai:

-          „Clio“ ir „Clio Estate“,

-          „Modus“ ir „Grand Modus“,

-          „Megane“ hečbeko, universalo, kupe kebulo versijomis,

-          „Scenic“ bei „Grand Scenic“,

-          „Laguna“ hečbekas, universalas ir kupe,

-          „Koleos“,

-          „Kangoo“, „Kangoo Express“, „Kangoo Express Compact“ ir „Kangoo be bop“.

Galerija

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.