Pranešimas spaudai
Automobiliu gamintoja „Renault“ rugsejo 8-22 d. Prancuzijoje igyvendino didžiausią nacionalinę reklaminę plakatu kampaniją. Per pastaruosius trejus metus pristačiusi 18 nauju modeliu, „Renault“ nusprende juos reklamuoti daugiau nei 18 tukst. reklaminiu stendu visoje Prancuzijoje. Šią reklaminę kampaniją taip pat papilde 25 sekundžiu TV klipas bei reklama internete.
„Renault“ reklamineje kampanijoje žaismingu pavadinimu „Vaiku bumas“ (Baby-boom) naujieji modeliai pristatomi akcentuojant ju konkretu amžiu, pvz. 4 men. „Scenic“, 11 men. „Megane“, 23 men. „Laguna“ ir t.t. Siekdama pabrežti visos savo automobiliu gamos atnaujinimą, reklamoje „Renault“ naudojo ne automobiliu, o pagal amžiu parinktu kudikiu ir vaiku nuotraukas.
Savo nauju modeliu erą „Renault“ pradejo 2007 m. birželi, pristačiusi naująji „Twingo“. Per beveik trejus metus rinkai buvo pristatyti šie modeliai:
- „Clio“ ir „Clio Estate“,
- „Modus“ ir „Grand Modus“,
- „Megane“ hečbeko, universalo, kupe kebulo versijomis,
- „Scenic“ bei „Grand Scenic“,
- „Laguna“ hečbekas, universalas ir kupe,
- „Koleos“,
- „Kangoo“, „Kangoo Express“, „Kangoo Express Compact“ ir „Kangoo be bop“.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.