Pranešimas spaudai
„Renault“ tapo pirmuoju automobiliu gamintoju, oficialiai pristačiusiu savo tarptautini televizijos kanalą „Renault TV”, kuris bus matomas Prancuzu televizijos paketo „CanalSat“ kanalu 349 bei Didžiosios Britanijos televizijos platformos „Sky” kanalu 883.
Pristačiusi „Renault TV” kompanija „Renault“ siekia stiprinti domejimąsi savo prekes ženklu bei „Renault” automobiliais. Pramoginis-informacinis „Renault TV“ kanalas žiurovams perteiks „Renault“ istoriją, vertybes, produktus bei pasiekimus.
Kaip teige kompanijos viceprezidentas Stephen Norman, „Renault“ prekes ženklas yra orientuotas i žmones bei siekia pateikti inovacijas visiems, o ne vien privilegijuotiems. „Naujasis „Renault“ šukis „Laikas keistis” atspindi kompanijos sieki buti kuo arčiau kasdieniu žmoniu poreikiu. „Renault TV“ pades kompanijai bendrauti su plačiąją auditorija“, - sake S. Norman.
Pristatyti „Renault TV” kompaniją paskatino sparčiai auganti 2009 m. kovą pradejusio veikti „Renault“ interneto televizijos kanalo www.renault.tv žiurovu auditorija. Pritraukdama žiurovu demesi vidutiniškai 15-ai minučiu (palyginimui BBC iPlayer - 20 min.), internetine „Renault“ televizija konkuruoja su dvidešimčia geriausiu video programu kanalu internete.
„Renault TV“ kanalai platformose „Sky“, „CanalSat“ bei internete suteiks kompanijai galimybę pasiekti apie 30 milijonu žiurovu auditoriją. „Renault TV“, kurią taip pat galima matyti „You Tube“, „Dailymotion“, „Facebook“ bei „itunes“, visą parą transliuos žiniu bei ivairias pramogines programas („Spectacle“, „Passion“, „Time travel“, „True stories“ bei kt.).
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.