Pranešimas spaudai
Ženevos automobiliu parodoje „Renault“ pristatys du naujus koncepcinius automobilius – „Captur“ ir „R-Space“ – dar kartą pademonstruosiančius naują kompanijos požiuri i dizainą, kurio svarba itin pabrežiama strateginiame plane „Renault 2016 – Drive the Change“ (liet. „Renault“ 2016 – išbandykite pasikeitimą“).
Elektra varomi automobiliai yra „Renault“ strategijos pagrindas. Pristačiusi „Kangoo Maxi Z.E.“, siulydama „Twizy“ už patrauklią kainą bei praktišku automobiliu asortimentą papildžiusi „Kangoo Z.E.“ ir „Fluence Z.E.“ modeliais, „Renault“ skatina elektra varomu transporto priemoniu raidą.
„Renault“ didžiuojasi savo turtinga istorija, tačiau bendroves žvilgsnis yra nukreiptas i ateiti, ji siekia pasiulyti kuo daugiau prieinamu technologiniu naujoviu.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.